قیمت روز طلا 18 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه همچنان در کانال 32 میلیون تومانی قرار دارد

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 32 هزار و 300 تومان رشد پیدا کرده و به مرز 2 میلیون و 666 هزار و 700 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 650 هزار تومان بالا رفته و در محدوده 32 میلیون و 751 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 7.2 درصد بالاتر رفت و در محدوده 2 هزار دلاری پیشروی کرد. هم اکنون نرخ اونس در محدوده 2 هزار و 25 دلاری قرار دارد. در حال حاضر سرمایه گذاران طلای جهانی منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا هستند که در روز چهارشنبه اعلام خواهد شد. این اطلاعات مشخص کننده حرکت بعدی سرمایه گذاران این فلزگرانبها خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت اونس روی نرخ سکه و طلای بازار داخل اثر گذاشت

امروز قیمت نیم سکه نیز نسبت به روز قبل 50 هزار تومان بالا رفت و به مرز 18 میلیون و 850 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان دیگر کاهش پیدا کرد و در محدوده 11 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی همانند نیم سکه نسبت به دیروز 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 6 میلیون و 900 هزار تومان شد.

شریبانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که قیمت طلا و سکه بازار داخل در طی معاملات روز جاری به دلیل رشد قابل توجه نرخ اونس، تغییرات جزئی داشت. به نظر در صورتی که قیمت دلار همانند اونس بالا برود و با این فلزگرانبهای جهانی همگام شود، احتمال رشد بیشتر قیمت طلا و سکه بازار داخل دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز