قیمت روز طلا 17 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه تا کانال 32 میلیونی عقب نشینی کرد

طلا و سکه در روز جاری هم کاهش قیمت داشتند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 15 هزار و 700 تومان دیگر کم شد و به مرز 2 میلیون و 635 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 600 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 32 میلیون و 301 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.5 درصد بالا رفت و در محدوده 2 هزار و 18 دلاری قرار گرفت. حفظ مرز روانی 2 هزار دلاری توسط اونس برای معامله گران این فلزگرانبها اهمیت فراوانی دارد. با این حال تازه‌ترین نظرسنجی کیتکونیوز گلد نشان می‌دهد که تحلیلگران وال استریت نسبت به این فلزگرانبها در هفته جاری چندان خوشبین نیستند. در حالی که سرمایه گذاران خرد نسبت به این بازار امیدوار به نظر می‌رسند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تداوم کاهش نرخ سکه و ریزش حباب این فلزگرانبها

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 200 تومان کم شد و در محدوده 18 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 12 میلیون تومانی متوقف شد. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دیروز 200 هزار تومان کم شد و به مرز 7 میلیون تومانی رسید.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که قیمت طلا و سکه در معاملات روز جاری به دلیل کاهش نرخ اونس و ثبات قیمت ارز در مدار کاهشی حرکت کرده است. به گفته بذرافشان، حباب سکه در جریان معاملات امروز 300 هزار تومان کم شده است و در حال حاضر در محدوده 6 میلیون و 700 هزار تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز