قیمت روز طلا 13 اردیبهشت 1402/ عقب نشینی نرخ سکه تا کانال 33 میلیون تومانی

طلا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 11 هزار و 500 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 733 هزار و 200 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 400 هزار تومان کم شده و در محدوده 33 میلیون و 401 هزار تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.07 درصد بالا رفته و به مرز 2 هزار و 16 دلاری رسیده است. به اعتقاد تحلیلگران تصمیم جلسه فدرال رزرو درباره نرخ بهره به شدت روی وضعیت بازار طلا اثر خواهد گذاشت. در واقع تحلیلگران بر این باورند که اگر بانک مرکزی آمریکا روند رشد نرخ بهره را متوقف کند، بحران بانکی تشدید خواهد شد و قیمت طلای جهانی بیش از پیش بالا خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت سکه ادامه پیدا خواهد کرد؟

امروز قیمت نیم سکه نیز در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان کم شد و به مرز 19 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 12 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 200 هزار تومان نزول داشت و با قیمت 7 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

عقب نشینی نرخ سکه از مرز 35 میلیون تومانی اثر چندانی روی روند معاملات این فلزگرانبها نداشت و همچنان معامله گران آن در بازار حضور فعالی دارند. در واقع به نظر می‌رسد که معامله گران سکه همچنان نسبت به تداوم صعود قیمت این فلزگرانبها امیدوار هستند. در صورت رشد بیشتر قیمت دلار و اونس، به نظر نرخ سکه دوباره در مدار صعودی حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز