قیمت روز طلا 11 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه 35 میلیون تومان شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت طلا و سکه همچنان در مدار صعود حرکت می‌کند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 35 هزار و 800 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 781 هزار تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 1 میلیون و 2 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 35 میلیون تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 2 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 989 دلاری رسید. با وجود افت و خیز نرخ اونس، برخی از فعالان و سرمایه‌گذاران نسبت به آینده این فلزگرانبها امیدوار هستند. در حال حاضر معامله‌گران برای خرید و فروش این فلزگرانبها منتظر انتشار اطلاعات مهم اقتصادی، برگزاری جلسات بانک‌‌های مرکزی اروپا و استرالیا هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 150 هزار تومان دیگر پیش رفت و به مرز 19 میلیون و 750 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 200 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 12 میلیون و 750 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان بالا رفت و 7 میلیون و 700 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

افزایش تقاضا و تداوم رشد نرخ سکه

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که نرخ سکه و طلا در روز جاری به دلیل تداوم رشد نرخ ارز همچنان افزایش پیدا کرد، طوری که قیمت سکه وارد کانال 35 میلیون تومانی شد.

به گفته شریبانی، در روز جاری تقاضا برای خرید سکه افزایش پیدا کرد و این موضوع نیز از رشد بیشتر این فلزگرانبها حمایت کرد. در صورت تداوم این وضعیت، ادامه رشد طلا و سکه دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز