قیمت روز طلا 30 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه اندکی بالا رفت

طلا-کاماپرس

هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 49 هزار و 200 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 549 هزار تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته 414 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 30 میلیون و 801 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز پیش 1.05 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 978 دلاری رسید. رشد قیمت طلای جهانی دوباره باعث امیدواری سرمایه گذارانش شد. رشد قیمت اونس در حالی اتفاق افتاد که تحلیلگران نگرانی ناشی از بحران بانکی و اثرات آن روی بازارهای مختلف، دلیل اقبال دوباره سرمایه گذاران نسبت به این فلزگرانبها قلمداد کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز قیمت نیم سکه در مقایسه با دو روز قبل 150 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 17 میلیون تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نسبت به پنج شنبه گذشته 250 هزار تومان بالا رفت و به مرز 11 میلیون تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز گذشته 30 هزار تومان بالا رفت و 6 میلیون و 500 هزار تومان شد.

حباب سکه در معاملات روز جاری چقدر اعلام شد؟

شریبانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که در جریان معاملات روز جاری قیمت طلا و سکه بالا رفت. به گفته شریبانی، علت رشد قیمت فلزات گرانبهای داخلی، افزایش تقاضا بود. این مقام مسئول بیان کرده که در معاملات روز جاری علی رغم روزهای پیش قیمت طلا و سکه در مدار صعودی قرار گرفت در حالی که اونس جهانی تغییر چندان قابل توجهی نسبت به روز پنج شنبه نداشت. شریبانی حباب سکه در معاملات امروز را 5 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز