قیمت روز طلا 1 خرداد 1402/ برگشت دوباره نرخ سکه به مرز 32 میلیون تومانی

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 22 هزار و 700 تومان دیگر پیش رفت و به مرز 2 میلیون و 586 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 700 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 32 میلیون و 401 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس بعد از چند روز رشد مداوم کم شد و در محدوده هزار و 977 دلاری قرار گرفت. با وجود اینکه نرخ اونس کاهش پیدا کرده اما بانک سرمایه گذاری سوئیس پیش بینی دارد که روند خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی به دلیل افزایش ریسک ژئوپلیتیکی و تورم بالا ادامه پیدا خواهد کرد و این احتمال وجود دارد در اثر این ذخیره سازی، نرخ اونس در محدوده 2 هزار و 100 دلاری قرار بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد نرخ سکه حباب آن را بزرگ‌تر کرد

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دیروز بدون تغییر باقی ماند و در همان محدوده 17 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش شد. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 11 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان رشد پیدا کرد و 11 میلیون و 500 هزار تومان شد.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت طلا و سکه در معاملات روز جاری به دلیل نوسان نرخ ارز در مدار صعودی قرار گرفت و رشد چشمگیری داشت. با افزایش قابل توجه نرخ سکه در روز جاری، حباب این فلزگرانبها بسیار بزرگ شد و به مرز 7 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. حباب سکه نسبت به دیروز 1 میلیون و 400 هزار تومان بالا رفته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز