قیمت روز طلا 3 خرداد 1402/ صدور سیگنال افزایش نرخ سکه

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 17 هزار و 500 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 580 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 32 میلیون و 201 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.18 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 977 دلاری رسیده است. صعود قابل توجه نرخ اونس سبب شد تا بازار طلا و سکه داخلی نیز رونق بگیرد. اما هنوز کارشناسان نسبت به ادامه این روند مطمئن نیستند. هم اکنون اظهارات متناقضی درباره ادامه روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا مطرح می‌شود اما آنچه مشخص است این است که توقف این روند به معنای پایان سیاست‌هاس سخت گیرانه فدرال رزرو نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

پیش بینی وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 70 هزار تومان بالا رفت و به مرز 17 میلیون و 170 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 15 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 11 میلیون و 535 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز گذشته 5 هزار تومان صعود کرد و 6 میلیون و 805 هزار تومان شد.

عصر روز گذشته نرخ اونس پرواز کرد و این موضوع سبب شد تا تحلیلگران بازار طلا و سکه افزایش نرخ فلزات گرانبها را در روز جاری پیش بینی کنند. حباب سکه از ابتدای هفته جاری در حال رشد است و اکنون در محدوده 8 میلیون تومانی قرار دارد. این روزها معامله گران سکه در سردرگمی به سر می‌برند و خرید و فروش‌ها به نوعی غیرقابل پیش بینی شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز