قیمت روز طلا 7 خرداد 1402/ نرخ سکه در محدوده 30 میلیون تومانی ثابت شد

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 38 هزار و 100 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 485 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 30 میلیون و 851 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همچنان در مدار صعودی در حال پیشروی بوده و به مرز 2 هزار دلاری نزدیک‌تر شده است. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز گذشته 0.08 درصد بالا رفته و در محدوده هزار و 946 دلاری قرار دارد. برخی از فعالان و معامله گران طلای جهانی نسبت به این رشد قیمتی امیدوار هستند و معتقدند این فلزگرانبها آینده روشنی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه و حباب این فلزگرانبها در روز گذشته

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 100 هزار تومان کم شده و به مرز 16 میلیون و 700 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز قبل 80 هزار تومان نزول داشته و در مرز 6 میلیون و 600 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

خبر درگیری نیروهای طالبان و ایران روی بازار طلا و سکه موثر نبود و به نظر همچنان فعالان و معامله گران روی سفر پادشاه عمان به تهران تمرکز کرده‌اند. دیروز سکه در محدوده 30 میلیون تومانی توقف داشت و بی‌توجه به نرخ دلار همچنان در مدار نزولی قرار گرفت. حباب سکه امامی در روز قبل 554 هزار تومان کم شد و در محدوده 7 میلیون و 123 هزار تومانی توقف پیدا کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز