قیمت روز طلا 23 خرداد 1402/ نرخ سکه به کانال 29 میلیونی نزدیک شد

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 62 هزار و 100 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 338 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 787 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 28 میلیون و 888 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری بالاخره بالا رفت و اندکی از کاهش دو روز گذشته را جبران کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 965 دلاری رسیده است. همچنان معامله گران این فلزگرانبها نسبت به عبور آن از مرز 2 هزار دلاری امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 400 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 300 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 300 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه و طلا از نظر شریبانی

به گفته شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، علی رغم کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته، امروز بازار طلا در روند صعودی قرار گرفت.

شریبانی بیان کرده که قیمت اونس جهانی در روز جاری تغییر چندانی نداشت. به نظر این مقام مسئول قیمت طلا و سکه در چند روز اخیر به دلیل نوسان نرخ ارز افزایش پیدا کرد. شریبانی اعلام کرده که حباب سکه در روز جاری 800 هزار تومان بالا رفته و اکنون در محدوده 6 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز