قیمت روز طلا 3 تیر 1402/ پیش بینی بازار فلزات گرانبها در هفته جاری

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 22 هزار و 200 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 357 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 201 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 28 میلیون و 782 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.2 درصد رشد قیمتی داشت و در محدوده هزار و 920 دلاری قرار گرفت. این فلزگرانبها از کانال 2 هزار دلاری فاصله گرفته و امید سرمایه گذاران خود را ناامید کرده است. به نظر کارشناسان و فعالان بازار طلای جهانی، افزایش ارزش دلار و اظهارات سخت گیرانه مقامات فدرال رزرو درباره کنترل تورم بر نرخ این فلزگرانبها اثر گذاشته و به همین دلیل توان عبور از کانال 2 هزار دلاری را ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه در اولین روز از هفته کاری تیرماه

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 15 میلیون و 700 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با دو روز گذشته 100 هزار تومان رشد داشت و در محدوده 10 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به پنج شنبه 10 هزار تومان بالا رفت و 6 میلیون و 310 هزار تومان شد.

برخی از کارشناسان بازار طلا و سکه داخلی پیش بینی کرده‌اند که وضعیت این بخش‌ها در هفته جاری ثبات نسبی داشته و خرید و فروش رونق چندانی نداشته باشد. به گفته کارشناسان، حباب انواع سکه طی یک هفته اخیر به دلیل کاهش تقاضا، کم شد و این حباب برای سکه طرح جدید تقریبا در محدوده 5 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 3 تیر 1402/ پیش بینی بازار فلزات گرانبها در هفته جاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز