قیمت روز طلا 31 خرداد 1402/ نرخ سکه در کانال 28 میلیونی دست و پا می زند

طلا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بازار طلا و سکه آخرین روز خردادماه را کاهشی به پایان رساند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 26 هزار و 600 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 303 هزار و 100 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 294 هزار تومان کم شد و در محدوده 28 میلیون و 195 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رفت و برگشت مداوم نرخ اونس ادامه دارد. امروز قیمت این فلزگرانبهای جهانی نسبت به دیروز معادل 1.5 درصد کم شد و به مرز هزار و 935 دلاری رسید. نرخ اونس مدت‌هاست که در محدوده هزار و 900 دلاری کم و زیاد می‌شود و هنوز نتوانسته راه فرار از این کانال قیمتی را پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 10 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل 120 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 6 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

پیش بینی نرخ سکه

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت مصنوعات طلا و جواهر به دلیل افت نرخ ارز، قیمت‌های جهانی و بهبود روابط بین المللی در روز جاری نیز کاهش پیدا کرد. هم اکنون تقاضا برای مصنوعات تلاش کاهش پیدا کرده است.

در صورتی که قیمت دلار به سمت کانال تازه‌ای عقب نشینی کند یا مرز قیمتی جدیدی را فتح کند احتمال ریزش یا رشد بیشتر نرخ سکه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز