قیمت روز طلا 1 تیر 1402/ نرخ سکه روند صعودی پیدا کرد

لست سکند

تحت تاثیر رشد قیمت دلار، نرخ طلا نسبت به روز قبل 31 هزار و 900 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 332 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 409 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 28 میلیون و 590 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به روز قبل 6.8 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده هزار و 927 دلاری قرار گرفت. امروز مذاکرات فدرال رزرو آمریکا پیرامون افزایش نرخ بهره در سال جاری انجام شد و همین موضوع ریزش نرخ اونس را به همراه داشت. براساس آخرین آمار و اطلاعات، هم اکنون نرخ اونس در کمترین میزان سه ماهه اخیر قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تغییرات نرخ سکه و حباب این فلزگرانبها طی یک ماهه اخیر

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان زیاد شد و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 200 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 300 هزار تومان شد.

نوسان قیمت سکه به اندازه‌ای نیست که حباب آن کاهش قابل توجهی داشته باشد. بررسی قیمت این فلزگرانبها در یک ماهه گذشته نیز تاییدکننده این موضوع است. با وجود اینکه نرخ دلار طی یک ماهه اخیر کم شد اما حباب سکه همچنان بالای 22 درصد بود. در واقع به نظر می‌رسد معامله گران این فلزگرانبها نسبت به کاهش شدید قیمت حساس هستند و در مقابل ریزش سنگین مقاومت می‌کنند. بررسی روند قیمت این فلزگرانبها طی یک ماهه اخیر نشان دهنده آرامش نسبی آن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز