قیمت روز بیت کوین 14 دی 1401/ پادشاه رمزارزها در کانال 16 هزار دلاری دست و پا می زند

لست سکند

رشد جزئی قیمت بیت کوین ادامه دارد، با این حال هنوز این رمزارز نتوانسته از محدوده 16 هزار دلاری عبور کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 199 دلار بالا رفت و به مرز 16 هزار و 860 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین کم توان به سمت کانال 17 هزار دلاری پیش می‌رود. در حالی که مدت‌هاست بیت کوین در کانال 16 هزار دلاری گیر افتاده و هیچ نوسان قابل توجهی نداشته، برخی از افزایش یا کاهش بیشت از حد قیمت این ارز دیجیتال سخن گفته‌اند. اریک ورهیس، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال شیپ شیفت، اعلام کرده که صعود نرخ بیت کوین به مرز 40 هزار دلاری تا تابستان 2023 تعجب آور نیست. به اعتقاد ورهیس، بعد از این رشد قیمتی، بول ران بعدی طی شش ماه تا سه سال آینده رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در مقابل شرکت بانکداری بریتانیایی استاندارد چارترد، در آذرماه پیش بینی کرد که احتمالا بیت کوین در سال 2023 تا مرز 5 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین در سال 2023 تحت تاثیر عواملی مثل جنگ اوکراین و روسیه، فروپاشی صرافی اف تی ایکس و … سبب شد تا بیت کوین از ابتدا تا انتهای سال 75 درصد ارزش خود را از دست بدهد. به نظر برخی از کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، وقوع چنین مسائلی سبب خواهد شد تا بیت کوین افت قیمت بیشتری داشته باشد. در صورتی که از دشواری سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی کم شود، بیت کوین بار دیگر به مدار صعودی باز خواهد گشت و شرایط بازار رمزارزها رو به بهبود خواهد رفت.

ویژگی‌های برجسته اوکی اکسچنج

افرادی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها هستند بهتر است از طریق صرافی معتبر و باسابقه به این کار بپردازند. یکی از سایت‌های داخلی مناسب برای معامله رمزارزها، اوکی اکسچنج است. این وبسایت بالغ بر پنج سال سابقه فعالیت دارد و تاکنون توانسته 1 میلیون کاربر از سراسر کشور به خود جذب کند و رضایت این اشخاص را به دست آورد. افراد با مراجعه به این سایت و پس از مطالعه وضعیت ارزهای دیجیتال، امکان معامله هر نوع رمزارزی را خواهند داشت. در صورت بروز مشکل در جریان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه و رفع مشکل به آسانی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز