قیمت روز بیت کوین 13 دی 1401/ آینده قیمتی رمزارز مشهور روشن است؟

لست سکند

بیت کوین باز هم اندکی رشد پیدا کرد و کمی در کانال 16 هزار دلاری پیش روی داشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 11 دلار دیگر بالا رفت و به مرز 16 هزار و 746 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی با توجه به عملکرد بیت کوین در روز پایانی سال 2022 نسبت به عملکرد مناسب این ارز دیجیتال در سال 2023 امیدواری چندانی ندارند. برخلاف انتظار سرمایه گذاران نسبت به ایجاد رالی بابانوئل، اما این اتفاق در روزهای پایانی سال 2022 روی نداد و بیت کوین ماه دسامبر را با عملکرد ضعیفی به پایان رساند تا همچنان ناامیدی‌ها نسبت به آن ادامه دار شود. با این حال برخی از معامله گران معروف بازار رمزارزها درباره آینده قیمتی بیت کوین و بهبود وضعیت آن امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کیوساکی، از طرفداران بیت کوین، اعلام کرده کسانی که طلا، نقره و بیت کوین دارند، در شرایطی که فدرال رزرو، خزانه داری و وال استریت اقدام به چاپ تریلیون‌ها دلار پول کنند، ثروت بیشتری به دست خواهند آورد. این طرفدار بیت کوین معتقد است، پس انداز کنندگان پول‌های بانکی بزرگ‌ترین بازندگان خواهند بود. وی بیان کرده که همچنان بیت کوین‌های خود را افزایش خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.4 درصد بیشتر شده و به مرز 807.79 میلیارد دلاری رسیده است. حجم کل معاملات بازار رمزارزها نیز در مقایسه با روز گذشته 19.8 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 23.13 میلیارد دلاری قرار دارد.

نحوه احراز هویت در سایت اوکی اکسچنج

مشتاقان ورود به بازار رمزارزها برای خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری در وبسایت‌های معتبر ابتدا احراز هویت می‌شوند. این امر به دلیل جلوگیری از مصادیق مجرمانه بازار رمزارزها و عدم سود استفاده کلاهبرداران اینترنتی حائز اهمیت است. پس اگر قصد معامله در سایتی را دارید که بدون احراز هویت شما را تشویق به خرید و فروش می‌کند، باید نسبت به آن محتاطانه عمل کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید.

سایت اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر خرید و فروش رمزارز است که کاربران آن با احراز هویت امکان انجام معاملات را به راحتی خواهند داشت. تایید هویت مشتریان در این سایت طی ساعات کاری انجام می‌شود و معمولا کمتر از یک ساعت زمان می‌برد. افرادی که از لحاظ قانونی مشکلی برای انجام معاملات نداشته باشند، احراز هویت آن‌ها پذیرفته خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز