قیمت روز بیت کوین 11 دی 1401/ بیت کوین در اولین روز 2023 هم عملکرد جالبی نداشت!

بیت کوین در اولین روز از سال جدید میلادی اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 40 دلار کم شد و به مرز 16 هزار و 545 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها در نماهای بلندمدت بیت کوین نشانه‌های نزولی و صعودی را مشاهده کرده‌اند. در واقع دورنمای این ارز دیجیتال معروف همچنان مبهم است و دقیقا نمی‌توان وضعیت آن را پیش بینی کرد. بیت کوین برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود چهار کندل فصلی نزولی متوالی را به ثبت رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز امیدواری زیادی نسبت به مثبت شدن کندل وجود داشت. با این وجود همچنان برخی از سرمایه گذاران بازار رمزارزها نسبت به شرایط امیدوار هستند و معتقدند بیت کوین روزهای خوبی را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این افراد به نزول قیمتی بیت کوین در سال 2018 توجه دارند که در آن زمان بالغ بر 73 درصد از ارزش خود را از دست داد. این میزان کاهش نرخ بیت کوین به مراتب بیشتر از نزول 64 درصدی سال جاری بود. ضمنا براساس مشاهدات تاریخی، بیت کوین پس از ثبت هر کندل نزولی سالیانه، سال بعد به طور متوسط 105 درصدی رشد قیمتی را تجربه کرده است.

آریاک سفر

با این وجود، تمام موارد مطرح شده پیش بینی‌هایی براساس مشاهدات تاریخی و نمودارهای مختلف بیت کوین است و نباید تنها به این مسائل اتکا کرد. این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین در سال 2023 نیز نوسانات شدیدی داشته باشد و سرمایه گذارانش را غافلگیر کند.

خدمات سایت اوکی اکسچنج برای کاربران ایرانی

کاربران بازار رمزارزها که در ایران ساکن هستند، امکان استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال را ندارند و برای انجام معاملات در این روزها باید از وبسایت‌های معتبر فعال در زمینه معاملات رمزارزی استفاده کنند. سایت اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های باسابقه ایرانی است که با آن امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال و استفاده از اطلاعات به روز رمزارزها وجود دارد.

بیشتر از 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات این وبسایت استفاده می‌کنند. در صورتی که در جریان انجام معاملات و مسائل مرتبط از طریق سایت اوکی اکسچنج مشکلی یا سوالی به وجود آید، کاربران امکان تماس با کارشناسان این مجموعه را خواهند داشت. کارشناسان در ساعات کاری پاسخگوی سوالات کاربران خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز