قیمت روز بیت کوین 8 دی 1401/ روند قیمتی خنثی رمزارز معروف

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 15 دلار بالاتر رفت و به مرز 16 هزار و 578 دلاری رسید. بیت کوین تقریبا طی چند روز اخیر کاهش‌ها و افزایش‌های جزئی قیمتی را تجربه کرده، اما در مجموع این نوسانات یکدیگر را خنثی کرده و به همین دلیل است که نرخ این ارز دیجیتال در یک ثبات نسبی به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی دیدگاه تکنیکال نشان دهنده این است که بیت کوین از الگوی مثلث صعودی عبور کرده است. الگوی مثلث صعودی یک الگوی ادامه دهنده است. یعنی در واقع این الگو در میان یک روند صعودی شکل می‌گیرد. از دیدگاه نزولی، حمایت فوری این رمزارز در سطح 16 هزار و 560 دلاری است. در صورتی که فشار فروش در این بازار افزایش پیدا کند، امکان عقب نشینی بیت کوین تا محدوده 16 هزار و 300 دلاری دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این روزها با وجود کم رونق بودن بازار رمزارزها، برخی از کشورها در حال بررسی قوانین برای گسترش بستر استفاده از ارزهای دیجیتال هستند. براساس اخبار یک رسانه محلی ژاپنی، آژانس خدمات مالی ژاپن محدودیت استفاده داخلی از استیبل کوین‌های بین المللی را حذف خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت مقامات ژاپنی در حال بررسی لغو ممنوعیت فعلی استیبل کوین‌ها هستند.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 1.7 درصد افت داشت و به مرز 799 میلیارد دلاری رسید. اما ارزش معاملات بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با دیروز 28 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 29 میلیارد تومانی قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشتر بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

بهترین روش برای آمادگی ورود به بازار رمزارزها

احتمالا برخی در شرایط اقتصادی کنونی و به منظور حذف ارزش دارایی خود به دنبال خرید و فروش بیت کوین ، دوج کوین و … خواهند رفت. اما اهل فن ورود به بازار رمزارزها بدون آگاهی از شرایط آن را به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنند. در صورتی که علاقمند به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستید بهتر است به وبسایت معتبر در این حوزه مراجعه کنید. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های مناسب برای معاملات رمزارزی است. افرادی که مایل به انجام معامله در بازار ارزهای دیجیتال هستند، ابتدا بهتر است به بلاگ این مجموعه مراجعه کرده و با مطالعه مقالات و خبرها و تحلیل‌های مختلف، سپس به بازار ارزهای دیجیتال وارد شوند و هر رمزارزی را خرید و فروش کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز