قیمت روز بیت کوین 5 دی 1401/ بازار رمزارزها رنج است

امروز بیت کوین اندکی پیشروی بیشتری در کانال 16 هزار دلاری به ثبت رساند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 69 دلار دیگر بالا رفته و به مرز 16 هزار و 854 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها این روزها در یک ثبات نسبی به سر می‌برد. این ارز دیجیتال طی سال 2022 ریزش قیمتی قابل توجهی را پشت سر گذاشت و برخی از کارشناسان امسال را یک سال فاجعه بار برای این ارز دیجیتال معروف دانستند. به نظر برخی از کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، سقوط اکوسیستم ترا/لونا و فروپاشی صرافی اف تی ایکس، از جمله دلایل کاهش شدید نرخ بیت کوین در سال جاری بودند. سقوط اکوسیستم ترا/لونا در ماه‌های مه و ژوئن باعث ریزش 50 درصدی قیمت بیت کوین شد و به دنبال این اتفاق، نرخ دیگر رمزارزهای بازار نیز کاهش پیدا کرد. ورشکستگی اف تی ایکس باعث شد تا نرخ بیت کوین 25 درصد دیگر ریزش داشته باشد و به کانال 16 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت بیت کوین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون 63.5 درصد کاهش را تجربه کرد. پایین‌ترین نرخ این رمزارز مربوط به بیست و دوم نوامبر سال جاری است که نرخ آن به 15 هزار و 700 دلار رسید. اما از آن زمان تاکنون نوسانات قیمتی اندکی آرام گرفت و بازار رنج شد.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.09 درصد کاهش پیدا کرد و به مذر 812.04 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در 24 ساعت گذشته 40.04 درصد بالاتر رفت و در محدوده 22.62 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشتر بازار را در اختیار دارد.

برای معامله رمزارزها به سایت‌های معتبر مراجعه کنید

پیدا کردن سایت معتبر و مناسب برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها ضروری است. زیرا برخی از درگاه‌های ناشناخته به قصد کلاهبرداری به جلب اعتماد مشتریان می‌پردازند و هیچ رمزارزی را به مشتری تحویل نخواهد داد. اوکی اکسچنج یگ درگاه مناسب برای معامله انواع ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر بالغ بر 700 ارز دیجیتال در این وبسایت موجود است و افراد امکان معامله سریع، حرفه‌ای، لحظه‌ای و امن هر یک از این ارزهای دیجیتال را در این درگاه خواهند داشت. در صورت بروز مشکل در انجام معاملات، کارشناسان این مجموعه همراه مشتریان خواهند بود و به سوالات آن‌ها پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز