قیمت روز بیت کوین 4 دی 1401/ سکون پادشاه رمزارزها!

نوسان قیمت بیت کوین در محدوده 16 هزار و 800 دلاری همچنان ادامه دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل تنها 13 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 839 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بیت کوین در یک ثبات نسبی به سر می‌برد و هنوز نظرات ضد و نقیضی درباره روند حرکت قیمتی این رمزارز مطرح می‌شود. اخیرا کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها، درباره حرکت قیمتی بیت کوین اعلام کرده که احتمالا نرخ این ارز دیجیتال پرطرفدار تا کانال 14 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد و حتی احتمال کاهش بیشتر آن هم وجود دارد. با توجه به این گفته‌های فرانزن و براساس اطلاعات مطرح شده توسط این کارشناس، هدف قیمتی بیت کوین بین 11 هزار و 400 تا 13 هزار و 900 دلار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در مقابل شخصی مانند مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ اینتلیجنس، بر این باور است که بیت کوین در صورت تسهیل سیاست پولی فدرال رزرو آمادگی برای به نمایش گذاشتن یک عملکرد مناسب را خواهد داشت. در واقع اگر فدرال رزرو به زودی افزایش نرخ بهره را متوقف کند، در بازار رمزارزها جهش قیمتی قابل توجهی رخ خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.11 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 810.79 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی 24 ساعت گذشته 35.23 درصد کم شد و در محدوده 16.19 میلیارد قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و سپس اتریوم در رده دوم قرار دارد.

امکان تبادل سریع و آنی رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

کاربران بازار رمزارزها که برای خرید و فروش بیت کوین عجله دارند و می‌خواهند زودتر نسبت به انجام انواع معاملات رمزارزی اقدام کنند، کافی است به قسمت تبادل سریع سایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند. فعالان بازار رمزارزها با مراجعه به قسمت تبادل سریع و مشخص کردن گزینه خرید و فروش و سپری کردن فرآیند معامله، می‌توانند بیت کوین یا رمزارز مورد نظر خود را در کمترین زمان بخرند یا بفروشند. در قسمت تبادل سریع، نمودار قیمتی بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال برای مشاهده آنی کاربران و معامله بهتر وجود دارد. در صورتی که کاربر بازار رمزارزها درباره تبادل سریع سوالی داشته باشد، امکان مطرح کردن آن پرسش را با کارشناسان سایت اوکی اکسچنج دارند. کارشناسان در مدت زمان کوتاهی به سوالات کاربران پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز