قیمت روز بیت کوین 3 دی 1401/ نگاهی به بازار بی رمق رمزارزها در این روزها

بازار رمزارزها در آستانه کریسمس در حالت ثبات نسبی قرار گرفته و حجم معاملات آن نیز کاهش پیدا کرده است. بیت کوین نیز چنین شرایطی را سپری می‌کند و میزان کاهش و افزایش قیمت آن بسیار جزئی است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 11 دلار دیگر بالاتر رفت و به مرز 16 هزار و 848 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا بنجامن کوئن، کارشناس معروف بازار رمزارزها، اعلام کرده که خرس‌های بازار خسته شده‌اند. زیرا قیمت بیت کوین نزدیک به 75 درصد ارزش خود را از دست داده و هر افت قیمتی انرژی خرس‌های بازار را برای مقابله با گاوها گرفته است. برخی از کارشناسان بر این باورند که خستگی خرس‌ها و مسائل این چنینی به معنای رشد دوباره بیت کوین و دیگر رمزارزها نیست و به نظر همچنان دلیلی برای صعود قابل توجه ارزهای دیجیتال دیده نمی‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این خصوص پیانسی، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها، بیان کرده که شرکت‌ها و بانک‌ها نسبت به اتمام اثر ورشکستگی اف تی ایکس در بازار ارزهای دیجیتال امیدوار هستند، اما تاثیر چنین بحران نقدینگی بزرگی به راحتی از بین نخواهد رفت. به نظر این کارشناس بازار رمزارزها، دومینوی ورشکستگی در بازار رمزارزها طی سال 2023 نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 810.53 میلیارد دلار رسید. کل حجم بازار رمزارزها در روز جاری نسبت به دیروز 12.46 درصد بیشتر شد و در محدوده 28.94 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیشتر بازار رمزارزها به بیت کوین اختصاص داشته و بعد از آن اتریوم قرار دارد.

معامله رمزارزها با درگاه اوکی اکسچنج

خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در کشور ایران نسبت به دیگر کشورها اندکی دشوارتر است. افرادی که در این بازار فعالیت دارند یا به این حوزه علاقه مند هستند باید به وبسایت یا درگاه‌های معتبر مربوط به بازار رمزارزها مراجعه کرده و به معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. اوکی اکسچنج یک درگاه داخلی مناسب برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و سایر کوین‌ها، و البته دیگر فعالیت‌های مرتبط با حوزه رمزارزهاست. بالغ بر 1 میلیون مشتری در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند و 70 پشتیبان نیز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند. افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزازرها را از این درگاه دارند می‌توانند مستقیما به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا از اپلیکیشن آن استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز