قیمت روز بیت کوین 1 دی 1401/ پادشاه رمزارزها در کانال 16 هزار دلاری گیر افتاده است

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 76 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 843 دلاری رسید. به نظر بیت کوین و دیگر رمزارزهای معروف بازار در تعطیلات سال نو به سر می‌برند و چندان تغییر قیمتی ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دیلی اکسچنج، یکی از کارشناسان مطرح حوزه رمزارزها معتقد است که رشد قیمت بیت کوین از تیرماه سال 1402 آغاز شد. به نظر این کارشناس، قیمت بیت کوین در ماه‌های ابتدایی به پایین‌ترین میزان دو سال گذشته خواهد رسید اما پس از هفت ماه، رشد نرخ آن شروع می‌شود. به اعتقاد این فعال حوزه رمزارزها، با توجه به شرایط کنونی، کاهش نرخ بیت کوین و نزول در بازار رمزارزها در ماه‌های ابتدایی سال 2023 دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در خصوص روند بازار رمزارزها در سال 2023، ویتالیک بوترین، هم بنیان گذار اتریوم، خوش بین است. بوترین طی چند هفته اخیر تلاش کرده تا آموخته‌ها و توصیه‌های خود را در مورد رمزارزها با فعالان و علاقمندان به این صنعت به اشتراک بگذارد تا در مجموع این افراد به صورت هوشمندانه و بهتری در بازار ارزهای دیجیتال سال 2023 حاضر شوند. این چهره اثرگذار در بازار رمزارزها به سرمایه گذاران تاکید کرده تا به جای تحلیل دائمی قیمت‌ها، دیدگاه بلندمدت داشته باشند و روی پیشرفت‌های فنی این بازار تمرکز کنند.

راز آسمان پایتخت

ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.09 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 809.29 میلیارد دلار رسید. حجم کل معاملات طی 24 ساعت اخیر 22.79 درصد کمتر شد و در محدوده 24.46 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشترین حجم بازار را در اختیار دارد.

مزیت‌های سایت اوکی اکسچنج کدام است؟

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین، تتر و دیگر رمزارزهای مورد توجه از طریق صرافی‌ها یا درگاه‌های معتبر انجام می‌شود. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های معتبر داخلی است که بالغ بر چهار سال انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان خود ارائه داده است. این سایت به دلیل داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، پشتیبانی بالغ بر 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر و پشتیبانی تیکت و تلفن مورد توجه کاربران ایرانی قرار دارد. بالغ بر 1 میلیون کاربر در نقاط مختلف کشور از خدمات این سایت استفاده می‌کنند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره رمزارزها و چگونگی معاملات آن‌ها می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز