قیمت روز بیت کوین 29 آذر 1401/ نرخ رمزارز مشهور رنج شد

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 226 دلار دیگر بیشتر شد و به مرز 16 هزار و 817 دلاری رسید. برخی بر این باورند سال 2023 شروع طوفان جدید در بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها است. اما گروه دیگری بر این باورند نرخ این رمزارز در سال 2023 تغییری چندانی نخواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال 2022، بار دیگر پیش بینی در بازار رمزارزها داغ شده است. اخیرا تحلیلگری با نام مستعار کلد بلادد شیلر پیش بینی جدیدی از روند بازار رمزارزها در آغاز سال میلادی جدید ارائه داد. شیلر با توجه به آخرین چرخه نزولی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2018 و 2019 اظهار نظر کرده است. به گفته این فعال بازار رمزارزها، بازار بعد از یک حرکت نزولی سریع در سال‌های مذکور، به مدت 18 ماه حالت ثبات داشت و اصطلاحا معاملات آن رنج شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما برخی دیگر از فعالان بر این باورند، بازار رمزارزها سریع‌تر از زمان مذکور بهبود پیدا خواهد کرد و مجددا صعودی خواهد شد. بررسی وضعیت بازار رمزارزها در ابتدای هفته جاری نشان دهنده این است که ارزهای دیجیتال در یک ثبات نسبی قرار دارند و نوسان چندانی در این بازار اتفاق نیفتاده است.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.3 درصد بالاتر رفت و به مرز 810.20 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی 24 ساعت اخیر 56.94 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 35.44 میلیارد دلاری قرار گرفت. هم اکنون بیت کوین بیشتر بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

کمترین مبلغ معامله رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

کاربران بازار رمزارزها که در ایران ساکن هستند باید از طریق وبسایت معتبری به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر و … مشغول شوند. حداقل مبلغ خرید و فروش از این سایت با توجه به محدودیت‌های وبسایت‌های خارجی در زمان ارسال کوین تا تبدیل کوین معادل تقریبی 20 دلار به ریال است. در صورتی که فردی کمتر از این مقدار خرید و فروش داشته باشد، پیام اخطاری برای وی نمایش داده خواهد شد. افرادی که هنگام معامله رمزارز مورد نظر خود دچار مشکلی شوند یا مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار سایت اوکی اکسچنج باشند، امکان تماس با کارشناسان این مجموعه را دارند. مشاوران این سایت در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز