قیمت روز بیت کوین 28 آذر 1401/ ثبات نسبی نرخ رمزارز معروف

بیت کوین همچنان در کانال 16 هزار دلاری دست و پا می‌زند و هنوز پشتوانه‌ای برای خروج از این مرز قیمتی پیدا نکرده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 13 دلار بالاتر رفته و در محدوده 16 هزار و 781 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماینرهای بیت کوین سال میلادی 2022 سخت‌ترین سال کاری را سپری کردند، اما همچنان به فعالیت خود ادامه دادند، زیرا باز هم نشانه‌های مثبتی درباره رشد قیمتی دوباره بیت کوین وجود داشت. فشار وارده بر ماینرهای بیت کوین توسط داده‌ها و آمارهای مختلفی تایید می‌شود. براساس داده‌های درون زنجیره‌ای، سال جاری برای استخراج کنندگان رمزارزها پراسترس بود. با این حال هنوز برخی بر این باورند که سال 2023 انقلابی در صنعت کریپتو و نرخ رمزارزها رخ خواهد داد. بعضی از فعالان معتقدند امکان عبور نرخ بیت کوین از مرز 100 هزار دلاری تا انتهای سال 2023 وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما گروهی نیز معتقدند بحران‌های اقتصادی و سیاسی رخ داده در سطح جهان باعث خواهد شد تا بیت کوین رشد چندانی نداشته باشد و حتی از کانال 16 هزار دلاری هم پایین برود. برخی از افراد که کاملا به آینده بیت کوین ناامید و بدبین هستند بر این باورند که احتمال نزول قیمت بیت کوین تا مرز 5 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.71 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 807.63 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی 24 ساعت گذشته 12.5 درصد کم شده و در محدوده 807.63 میلیارد دلار قرار دارد. در حال حاضر بیشتر بازار رمزارزها به بیت کوین تعلق دارد. بعد از آن اتریوم بیشترین سهم از بازار را در اختیار گرفته است.

کسب اطلاعات به روز و معامله 700 رمزارز در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر و دیگر رمزارزهای معروف باید از طریق صرافی‌های معتبر یا شبکه‌های مجازی صورت بگیرد. اما هر شبکه مجازی برای این کار مناسب نیست و امکان کلاهبرداری در برخی از انواع آن بالا است. اشخاصی که در ایران سکونت دارند چاره‌ای جز معامله انواع رمزارزها از طریق شبکه‌های مجازی نخواهند داشت. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر داخلی برای انجام معاملات رمزارزی و کسب اطلاعات در این حوزه است. هم اکنون امکان معامله و آگاهی از قیمت روز 700 ارز دیجیتال از طریق این درگاه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز