قیمت روز بیت کوین 27 آذر 1401/ صعود کم رمق پادشاه رمزارزها

بیت کوین در روز جاری اندکی رشد قیمتی را تجربه کرد، اما نتوانست از کانال 16 هزار دلاری عبور کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 46 دلار بیشتر شد و به مرز 16 هزار و 752 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در سال جاری سردترین زمستان چند سال اخیر را تجربه کرد تا جایی که برخی اعلام کرده‌اند، علاقه سفته بازی سرمایه گذاران به این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال معروف به سطوح قبل از سال 2021 بازگشته است. همین موضوع احتمال حرکت قیمتی قابل توجه به سمت کانال‌های بالاتر را مختل می‌کند. براساس داده‌ها و پیش بینی‌ها، صعود بیت کوین به کانال 18 هزار دلاری به دلیل شروع سال نو میلادی دور از انتظار نیست. اما این رشد قیمت صرفا براساس رالی بابانوئل اتفاق می‌افتد و دلیل دیگری ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

انفجار اف تی ایکس باعث شد تا بازار رمزارزها نتواند شرایط مطلوبی را تجربه کند و از بهبود قیمتی باز بماند. طبق آمار و اطلاعات موجود، ورشکستگی اف تی ایکس باعث شده تا بالغ بر 5 میلیون کاربر بازار رمزارزها در سراسر جهان تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرند. علاوه بر آن، بسیاری از شرکت‌های رمزارزی نیز از این موضوع ضرر دیدند.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.26 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 812.46 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی 24 ساعت گذشته 47.09 درصد کم شد و به مرز 26.02 میلیارد دلار رسید. هم اکنون بیشترین حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است.

خرید و فروش بیت کوین را از کدام درگاه اینترنتی انجام دهیم؟

با توجه به شرایط کنونی و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، برخی فرصت را برای خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها مغتنم می‌شمارند. خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال محبوب بازار در ایران باید از طریق درگاه معتبر اتفاق بیفتاد. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب داخلی برای معامله انواع رمزارز است که به دلیل تامین امنیت اطلاعات کاربران و موجودی آن‌ها توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون ایرانی را به خود جلب کند. افرادی که مایل به معامله ارزهای دیجیتال یا کسب اطلاعات به روز درباره این بازار هستند، می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده یا از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند تا معامله درست و خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز