قیمت روز بیت کوین 24 آذر 1401/ پیش بینی وضعیت رمزارز مشهور در سال 2023

بیت کوین در روز جاری با افت قیمتی مواجه شد، با این حال همچنان کانال 17 هزار دلاری را حفظ کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 191 دلار کم شد و به مرز 17 هزار و 684 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف پیش بینی‌ها و اخبار برخی شبکه‌های جهانی، هنوز سرنوشت سیاست‌های پولی آمریکا نامشخص است، با توجه به این موضوع نمی‌توان نظر دقیقی درباره اتمام فرآیند مذکور ارائه داد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، تنها دو نفر از 19 مقام فدرال رزرو پیش بینی کرده‌اند در سال 2023 نرخ بهره پایین 5 درصد باقی خواهد ماند. این مسئله بیان می‌کند، هنوز فدرال رزرو با تورم درگیر است و این فرآیند همچنان ادامه دارد. هم اکنون نرخ بهره به بالاترین میزان طی 40 سال اخیر رسیده و فدرال رزرو با به کارگیری سیاست‌های پولی مناسب به دنبال کنترل آن است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جلسه روز گذشته فدرال رزرو برگزار و در بخشی از بیانیه آن اعلام شد که این مجموعه هنوز شدیدا به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند. در واقع فدرال رزرو اقداماتی را انجام می‌دهد که بتواند نرخ بهره را به محدوده هدف، یعنی مرز 2 درصدی، بازگرداند. به نظر اقدامات کنونی فدرال رزرو تا باز پس گیری مرز 2 درصدی ادامه خواهد داشت و این موضوع باز هم نوسانات بیت کوین را بیشتر خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

حجم کل بازار رمزارزها طی 24 ساعت گذشته 26.55 درصد بیشتر شد و به مرز 30.49 میلیارد دلار رسید. اما مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز 1.95 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 840.98 میلیارد دلار قرار گرفت.

آگاهی از قیمت روز رمزارزها در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین، تتر و … اصولی دارد که افراد قبل از ورود به فرآیند آن باید این اصول را فرا بگیرند. فراگیری این اصول به کسب اطلاعات از وبسایت معتبر در این حوزه احتیاج دارد. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر داخلی برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون معاملات رمزارزها و فراگیری اطلاعات لازم در این حوزه است. بالغ بر 700 ارز دیجیتال در این وبسایت وجود دارد که افراد امکان معامله هر یک از آن‌ها و آگاهی از قیمت به روزرسانی شده آن‌ها را دارند.

در جریان معاملات رمزارزها در وبسایت اوکی اکسچنج، اگر مشکلی در فرآیند خرید و فروش یا مسائل پیرامون ارزهای دیجیتال شکل بگیرد، امکان تماس با کارشناسان این مجموعه و سوال درباره مسائل ایجاد شده وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز