قیمت روز بیت کوین 21 آذر 1401/ آینده پادشاه رمزارزها روشن نیست!

لست سکند

بیت کوین همچنان بین کانال 16 هزار و 17 هزار دلاری جا به جا می‌شود. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 137 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 16 هزار و 975 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و معامله گران رمزارزها نسبت به آینده قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزهای شناخته شده بازار حس خوبی ندارند. اخیرا در این باره کلم چمبرز، مدیرعامل یک بلاکچین آنلاین، پیش بینی کرده در صورتی که فدرال رزرو نرخ بهره را بیشتر کند و مشکلات منسوب به صرافی اف تی ایکس حل نشود، بیت کوین در ماه‌های آینده سقوط‌های سنگین‌تری را تجربه خواهد کرد. به اعتقاد چمبرز، اثرات سقوط اف تی ایکس هنوز به طور کامل روی بیت کوین ظاهر نشده است. وی بر این باور است هنگامی که اثرات سقوط اف تی ایکس به طور کامل ظاهر شود و صرافی‌های متعددی را تحت تاثیر قرار بدهد، زمینه برای افت بیشتر نرخ بیت کوین فراهم خواهد شد. به گفته این فعال حوزه رمزارز، با در نظر گرفتن این مسئله، احتمال نزول نرخ بیت کوین تا کانال 7 هزار دلاری دور از ذهن نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به همین دلیل و با توجه به نامعلوم بودن شرایط صرافی اف تی ایکس، چمبرز به سرمایه گذاران توصیه کرده تا بیشتر پول نقد نگهداری کنند و از آن به عنوان پوششی در برابر سهام بهره ببرند. البته چمبرز به اصل تقسیم پول بین دارایی‌ها مختلف توجه داشته و به سرمایه گذاران توصیه کرده تا کمی از دارایی خود را روی موارد پرخطر متمرکز کنند.

راز آسمان پایتخت

چگونگی معامله رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

شرایط کنونی برای برخی سرمایه گذاران به منظور خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … مناسب است. در صورتی که سرمایه گذار مایل به معامله انواع کوین در ایران زندگی کند، بهترین روش برای آن‌ها مراجعه به یک سایت باسابقه و مناسب است.

اوکی اکسچنج یک سایت باسابقه در حوزه معامله انواع ارز دیجیتال است که امکان خرید و فروش 700 رمزارز شناخته شده را به وجود آورده است. افرادی که مایل به مبادله رمزارز مورد نظر خود از این وبسایت هستند کافی است از طریق درگاه بانکی، کیف پولی ریالی خود را شارژ کرده تا بتوانند از قسمت تبادل ارز یا بازار اقدام به خرید کنند. کارشناسان سایت اوکی اکسچنج در این خصوص به مشتریان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز