قیمت روز بیت کوین 20 آذر 1401/ حفظ سنگر 17 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین نسبت به روز قبل تغییر قیمتی چندانی نداشته و توانسته کانال 17 هزار دلاری را حفظ کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 21 دلار کاهش پیدا کرد و در محدوده 17 هزار و 159 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اظهارات ضد و نقیضی درباره شرایط آینده بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، وجود دارد. برخی بر این باورند سال 2023 جهش بزرگ قیمت بیت کوین رقم خواهد خورد. اما گروهی بر این عقیده هستند که مشکلات بازار رمزارزها در سال میلادی آینده هم ادامه خواهد داشت و این موضوع شرکت‌های رمزارزی و صرافی‌ها و همچنین سرمایه گذاران بیشتری را دچار مشکل خواهد کرد. طی نزول یکباره رمزارزهای شناخته شده اعم از بیت کوین، اتریوم و … تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در این حوزه دچار مشکل شدند و برخی از آن‌ها اعلام ورشکستگی کردند. اعلام ورشکستگی این شرکت‌ها وضعیت بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را وخیم‌تر کرد و باعث شد تا بیت کوین به پایان مرز 20 هزار دلاری سقوط کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای حفظ سرمایه‌های موجود حاضر شدند تا لیست دارایی‌های خود را اعلام کنند، اما هنوز برخی فعالان این حوزه به این کار اقدام نکرده‌اند. برخی فعالان معتقدند، اعلام میزان دارایی‌ها باعث آرامش نسبی بازار خواهد شد، اما مقاومت بعضی از صرافی‌ها و فعالان برای فاش کردن صورت دارایی‌ها، باعث دل نگرانی سرمایه گذاران بازار کریپتو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.3 درصد بالاتر رفت و به مرز 856.7 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی 24 ساعت گذشته در مقایسه با روز قبل 28.73 درصد کم شد و در محدوده 23.86 میلیارد دلاری قرار گرفت.

راهکاری برای معامله رمزارزها در ایران

بازار رمزارزها طی چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرد، اما اکنون کاربران زیادی از ایران در این بخش حضور دارند و به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و … می‌پردازند. افرادی که ساکن ایران هستند باید از طریق درگاه‌های داخلی رمزارز مورد نظر خود را معامله کنند. اوکی اکسچنج یک درگاه داخلی است که با فراهم کردن امنیت کافی، امکان معامله 700 نوع ارز دیجیتال را برای کاربران خود به وجود آورده است. بالغ بر 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات این درگاه استفاده می‌کنند و به معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر خود می‌پردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز