قیمت روز بیت کوین 17 آذر 1401/ سال 2023 برای رمزارز معروف چگونه است؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 12 دلار رشد نرخ داشت و در محدوده 16 هزار و 839 دلاری قرار گرفت. کاهش دوباره قیمت بیت کوین باعث شده تا مجددا سرمایه گذاران این بازار ترس و تنش‌های زیادی را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معتقدند که بیت کوین در سال جاری میلادی شرایط نامناسبی را سپری کرد، اما در سال 2023 وضعیت مطلوبی پیدا می‌کند. در حالی که عده‌ای از فعالان و کارشناسان بر این باورند که امکان سقوط بیشتر قیمت بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود و احتمال ورشکستگی بیشتر صرافی‌های رمزارزها دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق گزارش استاندارد چارتر، در سال 2023 میزان بازدهی بازارهای مالی افزایش پبدا خواهد کرد و این موضوع باعث رشد سرعت فروش بیت کوین خواهد شد. همین مسئله موجب بیشتر شدن احساس کمبود نقدینگی در صرافی‌های معتبر خواهد شد. در نتیجه این مورد، ورشکستگی و سقوط بیشتر اعتماد سرمایه گذاران دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

به گفته برخی از منتقدان بازار رمزارزها، احتمال نزول قیمت بیت کوین تا مرز 5 هزار دلاری نیز وجود دارد. اگر قیمت بیت کوین از مرز کنونی خود به سمت کانال 5 هزار دلاری عقب نشینی کند، نزدیک 70 درصد از ارزش خود را از دست داده است. امسال نیز نرخ بیت کوین نسبت به رکورد قیمتی سال گذشته 60 درصد سقوط ارزش را تجربه کرد. این میزان کاهش قیمتی برای بسیاری از سرمایه گذاران بازار کریپتو غیرقابل تحمل خواهد بود و آن‌ها را به ورطه بدهکاری بیشتر خواهد کشاند.

کسب اطلاعات به روز رمزارزها از طریق سایت اوکی اکسچنج

افرادی که نسبت به آینده بیت کوین و دیگر رمزارزها خوش بین هستند، شرایط کنونی را برای معاملات مناسب می‌دادند. اما اشخاص تازه وارد و کم تجربه ابتدا باید اطلاعات لازم را در خصوص خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال به دست آورند، سپس به این بخش وارد شوند. کسب این اطلاعات باید از یک وبسایت معتبر یا فرد خبره این کار صورت بگیرد. سایت اوکی اکسچنج شرایطی را فراهم کرده تا افراد امکان کسب اطلاعات به روز درباره انواع ارزهای دیجیتال و چگونگی خرید و فروش آن‌ها را داشته باشند. افراد با مشاهده وبلاگ اوکی اکسچنج تا از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، می‌توانند تمامی سوالات خود را درباره خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز