ثبات نسبی بازار رمزارزها/ قیمت روز بیت کوین 15 آذر 1401

بیت کوین در روز جاری نیز در کانال 17 هزار دلاری باقی ماند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 76 دلار بیشتر شد و به مرز 17 هزار و 18 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمتی بیت کوین و تناوب بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. برخی معتقدند نرخ بیت کوین تا پایان سال 2023 از کانال 100 هزار دلاری عبور خواهد کرد! اما در مقابل افرادی بر این باورند که نرخ بیت کوین تا سال 2023 به حداقل قیمت خواهد رسید و حتی 5 هزار دلار خواهد شد. اخیرا تحلیلگران استن چارت پیش بینی کرده‌اند تا پایان سال آینده میلادی تا مرز 5 هزار دلاری افت خواهد کرد. به باور این گروه از تحلیلگران، کاهش شدید نرخ این ارز دیجیتال در سال 2023، باعث تداوم رشد نرخ طلای جهانی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر این موارد، داده‌های منتشر شده نشان می‌دهد که دشواری استخراج بیت کوین کاهش قابل توجهی داشته است. این کاهش نشان می‌دهد که رشد هزینه برق و حاشیه‌های دشوارتر، باعث شده تا شرکت‌های ماینینگ نسبت به استخراج انگیزه کمتری داشته باشند. به گفته جف بورکی، معاون توسعه کسب و کار در فاندری، کاهش دشواری، نتیجه این است که ماینرها دستگاه‌هایی را که دیگر سود ندارند، خاموش می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.91 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 853.57 میلیارد رسید. حجم کل بازار رمزارزها طی 24 ساعت گذشته 8.19 درصد بیشتر شده و در محدوده 37.80 میلیارد دلار قرار دارد. در حال حاضر 38.31 درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است، بعد از آن اتریوم بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

انجام تمامی خدمات رمزارزی در وبسایت اوکی اکسچنج

درگاه‌های مختلفی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما اعتماد به هر بستری درست نیست. کاربران ایرانی که مایل به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و … هستند، می‌توانند از طریق درگاه اوکی اکسچنج اقدام کنند. این درگاه به دلیل تامین امنیت، توانسته اعتماد بالغ بر 1 میلیون مشتری را در سراسر کشور جذب کند.

افرادی که مایل به استفاده از این درگاه هستند باید در این مجموعه ثبت نام شوند. احراز هویت افراد در این بستر به راحتی و سریع انجام می‌شود، بعد از اتمام این مرحله، امکان استفاده از تمام خدمات اوکی اکسچنج و استفاده از اطلاعات انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز