قیمت روز بیت کوین 14 آذر 1401/ برگشت نرخ رمزارز مشهور

رفتار نوسانی بیت کوین باعث شده تا پیش بینی بازار این رمزارز و به طور کلی تمامی ارزهای دیجیتال سخت شود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 219 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 17 هزار و 305 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز بازار کریپتو گنگ است و جهت مشخصی ندارد. وضعیت بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها تا قبل از اعلام ورشکستگی اف تی ایکس ثبات نسبی پیدا کرده بود. اکنون برخی از فعالان بازار رمزارزها دچار ترس شدیدتری نسبت به گذشته شده‌اند، چون گمانه زنی‌هایی درباره ورشکستگی گری اسکیل، مجموعه مدیریت سرمایه و دارنده بزرگ‌ترین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین، به وجود آمده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا گری اسکیل اعلام کرده که گواه اثبات ذخایر خود را با مشتریانش به اشتراک نخواهد گذاشت. لازم به ذکر است که این موضوع فقط یک پیش بینی است و هیچ حتمیتی در این باره وجود ندارد. در صورتی که این احتمال به وقوع بپیوندد، احتمال ریزش بیشتر قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دور از انتظار نخواهد بود. اما برخی از سرمایه گذاران بدون توجه به این مسائل و پیش بینی‌های صورت گرفته، نسبت به آینده قیمتی بیت کوین خوش بین هستند و برای صعود دوباره آن انتظار می‌کشند.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 853 میلیارد دلاری رسید. ارزش معاملات نیز در مقایسه با دیروز 19 درصد کم شد و در محدوده 29 میلیارد دلاری توقف کرد. امروز ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار اعلام شد.

چگونگی فعالسازی کد دو مرحله ای

متقاضیان ورود به بازار ارزهای دیجیتال باید همواره از طریق درگاه‌های معتبر برای خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزهای این بازار اقدام کنند. کاربران ایرانی نسبت به خارجی‌ها راه دشوارتری را در این خصوص دارند. زیرا ایران به دلیل تحریم همه جانبه امکان استفاده از خدمات صرافی‌های مجاز را ندارد. اما درگاه معتبری مثل اوکی اکسچنج با در نظر گرفتن مسائل امنیتی شرایطی را فراهم کرده تا افراد با امنیت کافی به مبادله رمزارز مورد نظر خود بپردازند.

این درگاه با استفاده از کد دو مرحله‌ای گوگل تلاش کرده تا امنیت معاملات مشتریان را فراهم کند. تایید دو مرحله‌ای گوگل یکی از لایه‌های امنیتی است که ورود به حساب کاربری را برای افراد کلاهبردار دشوار می‌کند. اگر کاربران در جریان فعالسازی کد دو مرحله‌ای مشکل داشته باشند، می‌توانند برای رفع آن از کارشناسان مجموعه اوکی اکسچنج کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز