بازگشت پادشاه رمزارزها به کانال 17 هزار دلاری/ قیمت روز بیت کوین 13 آذر 1401

بیت کوین بعد از نزول کوتاه مدت به کانال 16 هزار دلاری مجددا توانست کانال 17 هزار دلاری را به دست آورد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 49 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 17 هزار و 13 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ساعات پایانی معاملات روز گذشته بیت کوین کاهش قیمتی جزئی را تجربه کرد اما دوباره به بالای کانال 17 هزار دلاری رسید. افت قابل توجه قیمت بیت کوین بعد از انتشار خبر ورشکستگی صرافی معروف اف تی ایکس رخ داد. هنوز هزینه‌های این صرافی فاش نشده است. اما براساس یک پرونده مربوط به این مجموعه در سال 2021 مربوط به شرکت کامتور گلد، شرکای مجموعه تا هزار و 825 دلار در ساعت صورت حساب پرداخت کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود نوسان مداوم قیمت بیت کوین و ابهام در بازار رمزارزها، هنوز برخی فعالان و کارشناسان نسبت به رشد این بخش امیدوار هستند. اخیرا مایکل نووگراتز، سرمایه دار بزرگ و یکی از نهنگ‌های بیت کوین، اعلام کرده که قیمت این ارز دیجیتال به 500 هزار دلار خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

البته نووگراتز بیان کرده که افزایش قیمت بیت کوین تا مرز مذکور، حداقل پنج سال زمان خواهد برد. این نهنگ بازار بیت کوین مدت زمانی مذکور را به دلیل سیاست افزایش نرخ بهره در نظر گرفته است.

طی 24 ساعت اخیر معاملات ارزهای دیجیتال به مقدار 4 میلیارد دلار رشد پیدا کرد. ارزش کل بازار رمزارزها نیز به 890 میلیارد دلار رسید. همچنان بیت کوین بیشترین سهم بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

اوکی اکسچنج؛ درگاه مطمئن برای معامله رمزارزها

متقاضیان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای دیجیتال باید به صرافی مجاز یا درگاه‌های معتبر تخصصی در این خصوص مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر داخلی برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف است که امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. اوکی اکسچنج امنیت تمامی معاملات را برای کاربران خود تامین می‌کند و بستر مطمئنی را برای انجام معاملات به وجود آورده است. در صورتی که در این روند انجام معاملات مشکلی ایجاد شود، افراد می‌توانند از کارشناسان این مجموعه برای رفع مشکل کمک بگیرند.

یکی از این امکانات اوکی اکسچنج تریدر است. این بخش یک پلتفرم معاملاتی شخص به شخص است که از طریق آن خریداران و فروشندگان به صورت مستقیم به معامله می‌پردازند. کارمزد معاملات این بخش پایین بوده و به صرفه و مناسب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز