رمزارز معروف 17 هزار دلاری شد/ قیمت روز بیت کوین 10 آذر 1401

لست سکند

سرانجام بیت کوین از سد 16 هزار دلاری عبور کرد و در کانال 17 هزار دلاری تثبیت شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 44 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 17 هزار و 102 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره بعد از چند روز نوسان بیت کوین در کانال 16 هزار دلاری، این رمزارز در مسیر صعودی قدم گذاشت و وارد کانال جدید شد. این وضعیت باعث شده تا شرایط دیگر ارزهای دیجیتال بازار بهتر شود و در کل بازار رمزارزها در روز جاری شرایط مساعدی داشته باشند. همین شرایط باعث شده تا دوباره سرمایه گذاران نسبت به صعود بیشتر بیت کوین تا پایان سال 2022 امیدوار شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی پیش بینی‌های موسسات و تحلیلگران بازار رمزارزها نیز بر تداوم صعود بیت کوین تاکید دارند. در این خصوص ویلی وو، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرده که کف بازار نزولی بسیار نزدیک است. به اعتقاد وو، زمانی که 61 درصد بیت کوین‌های در گردش در ضرر هستند یا توسط سرمایه گذاران ذخیره شده‌اند، کف قیمتی اتفاق خواهد افتاد. در صورتی که بیت کوین به کف قیمتی برسد، صعود آن آغاز خواهد شد و به سمت بالا حرکت می‌کند. هم اکنون بازار چنین شرایطی دارد و برخی براساس این تحلیل معتقدند، قیمت بیت کوین به زودی وارد مدار صعودی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.8 درصد بیشتر شد و به مرز 852 میلیارد دلاری رسید. اما ارزش معاملات در مقایسه با دیروز 7 درصد کاهش پیدا کرد و 44 میلیارد دلار شد.

برخی ویژگی‌های سایت اوکی اکسچنج را بشناسید

متقاضیان حضور در بازار رمزارزها، باید اطلاعات و آگاهی کافی درباره این بازار داشته باشند. سپس باید صرافی یا درگاه مناسب برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و … انتخاب شود. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب داخلی برای کاربران است که امنیت معاملات را برای آن‌ها تضمین می‌کند. دسترسی به بیشتر از 700 توکن و رمزارز گوناگون، واریز و برداشت ریالی، کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته از مزایای سایت اوکی اکسچنج محسوب می‌شوند. افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد اوکی اکسچنج هستند می‌توانند به وبسایت این مجموعه سر بزنند. همچنین امکان کسب اطلاعات از کارشناسان این مجموعه یا از طریق فضای مجازی نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز