گیر افتادن رمزارز معروف در کانال 16 هزار دلاری / قیمت روز بیت کوین 8 آذر 1401

بیت کوین مدام در کانال قیمتی 16 هزار دلاری نوسان دارد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 240 دلار بالاتر رفته و به مرز 16 هزار و 485 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرایط بازار بیت کوین کاملا غیرقابل پیش بینی شده است. این رمزارز معروف تا دو هفته پیش در حال پیشروی در حال 20 هزار دلاری بود، اما با انتشار خبر ورشکستگی صرافی معروف ریزش زیادی را تجربه کرد و از آن زمان تاکنون پایین کانال 20 هزار دلاری قرار دارد. برخی از تحلیلگران به رشد قیمتی این رمزارز امیدوار هستند. اما گروهی دیگر معتقدند بیت کوین ریزش قیمتی بیشتری را تجربه خواهد کرد و حتی به کانال 13 هزار دلاری یا پایین‌تر از آن خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از افرادی که به کاهش بیشتر قیمت بیت کوین اعتقاد دارد، جیک وویاستیک، نائب رئیس مجموعه ترنداسپایدر، است. وویاستیک بر این باور است که ریزش قیمت بیت کوین تا محدوده بسته شدن کندل‌های ماهانه در سال‌های 2017 تا 2019 امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود. وویاستیک در اوایل ماه جاری اشاره کرده بود که بیت کوین یک الگوی پرچم نزولی را تشکیل داده و کاهش بیشتر قیمت آن اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر نرخ بیت کوین نسبت به اوج تاریخی خود 76 درصد ریزش را تجربه کرده است.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 1.05 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 828.49 میلیارد دلار قرار دارد. حجم کل معاملات نیز طی 24 ساعت اخیر 23.48 درصد کم شده و به مرز 46.61 میلیارد دلار رسیده است.

اطلاعات به روزرسانی شده انواع رمزارزها در اوکی اکسچنج

بازار کریپتو با نوساناتی که دارد همواره فعالان و سرمایه گذاران خود را غافلگیر می‌کند. با این حال توجه به شرایط بازار و تحلیل درست نمودارها باعث خواهد شد تا افراد در هر شرایطی روی کیف پول و دارایی دیجیتال خود تسلط داشته باشند و با هر نوسانی غافلگیر نشوند. اما کسب اطلاعات درست رمزارز مورد نظر کاربران و تحلیل‌ها کار چندان آسانی نیست و باید به دست اهل فن انجام شود.

معامله گران بازار رمزارزها که به دنبال درگاهی برای کسب اطلاعات درست انواع کوین، خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند، می‌توانند به درگاه اوکی اکسچنج سر بزنند. این درگاه اطلاعات و نمودار به روزرسانی شده بیشتر از 700 رمزارز را به کاربران ارائه داده و افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز