آیا رمز ارز محبوب کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد؟ / قیمت بیت کوین 7 آذر 1401

لست سکند

بازار رمزارزها هنوز به سمت مرزهای پایین قیمتی نوسان دارد. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 352 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 209 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بازار نشان می‌دهد که فشار فروش در این بخش چندان زیاد نیست، اما اکثر نمادها منفی شده‌اند و نزول قیمتی را تجربه می‌کنند. هنوز هم سرمایه گذاران نسبت به بازار رمزارزها امیدواری چندانی ندارند و معتقدند کاهش قیمتی رمزارزهای معروف ادامه پیدا خواهد کرد. یک نظرسنجی جدید از مردم آمریکا نشان داده که هنوز تعداد زیادی از مردم این کشور معتقدند قیمت بیت کوین تا محدوده 14 هزار دلاری عقب نشینی می‌کند. برخی از فعالان بر این باورند که احتمالا سرمایه گذاران دیگر کشورها همین نظر را نسبت به بیت کوین دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در چنین شرایطی برخی منتظر صفر شدن قیمت بیت کوین هستند. اما صفر شدن قیمت بیت کوین در صورتی اتفاق خواهد افتاد که هیچ فردی دیگر از ارزهای دیجیتال استفاده نکند و به کلی این بازار و رمزارزهای آن فراموش شوند. این اتفاق و کنار گذاشته شدن انواع رمزارزها به خصوص بیت کوین باعث خواهد شد تا لایه‌های زیرین کریپتو از بین برود.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش معاملات بیت کوین به 19 میلیارد دلار رسیده است و ارزش بازاری آن نیز در محدوده 318 میلیارد تومان قرار دارد. هنوز بیشترین سهم از بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین قرار دارد و بعد از آن اتریوم بالاترین سهم را از این بازار به خود اختصاص داده است.

انجام معاملات ارزهای دیجیتال با وبسایت اوکی اکسچنج

آشفته بازار رمزارزها، انگیزه برای کلاهبرداری را افزایش می‌دهد. بنابراین تازه واردانی که چندان در این حوزه وارد نیستند باید خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها را از وبگاه‌های مطمئنی انجام دهند. وبگاهی که علاوه بر سابقه کاری مناسب در این حوزه، خدمات مناسبی را در حوزه خرید و فروش، اطلاعات رمزارزی و … ارائه دهد. درگاه اوکی اکسچنج با داشتن سابقه پنج ساله و تامین امنیت اطلاعات و کیف پول کاربران، توانسته نظر بسیاری از مشتریان رمزارزی ایرانی را به خود جلب کند. افرادی که مایل به معامله رمزارزها از طریق این درگاه هستند، کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا از طریق اپلیکیشن آن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز