نوسان جزئی قیمت بیت کوین روز 6 آذر 1401

وضعیت بازار رمزارزها نسبت به روز قبل تغییر چندانی نداشته و بیت کوین نیز در یک ثبات نسبی به سر می‌برد. در حال حاضر قیمت بیت کوین در مقایسه با روز گذشته 9 دلار دیگر کم شده و در محدوده 16 هزار و 559 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی یک سال اخیر بیت کوین در اثر عوامل مختلفی از جمله رشد تورم، جنگ روسیه و اوکراین، بالا رفتن شاخص دلار و … کاهش قیمت زیادی را تجربه کرده است. این رمزارز آبان ماه سال گذشته به اوج تاریخی خود رسید و بعد از آن روند نزولی‌اش آغاز شد. در یکسال گذشته این ارز دیجیتال 80 درصد ارزش خود را از دست داده است و اکنون در محدوده 16 هزار دلاری بالا و پایین می‌شود. با این وجود طرفداران سرسخت بیت کوین هنوز نسبت به رشد قیمتی این رمزارز و رسیدن به قیمت‌های بسیار بالا امیدوار هستند. حتی برخی از آن‌ها پیش بینی کرده‌اند که نرخ بیت کوین در پایان سال 2023، مرز رویایی 100 هزار دلاری را پشت سر خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما مخالفان بازار کریپتو معتقدند شرایط بازار رمزارزها دشوارتر از هر زمانی است و گروهی بر این باورند که در صورت تداوم کاهش قیمتی بیت کوین امکان از بین رفتن آن دور از انتظار نخواهد بود.

آریاک سفر

امروز ارزش بازاری بیت کوین بالای 317 میلیارد دلار شد و حجم معاملات این رمزارز طی 24 ساعت گذشته از 17 هزار میلیارد دلار عبور کرد.

اوکی اکسچنج؛ درگاهی برای معامله انواع ارز دیجیتال

در شرایط کنونی بازار رمزارزها، معامله گران به شدت شرایط را رصد می‌کنند تا موقعیت‌های مناسب معاملاتی را از دست دهند. اگر معامله گر ساکن ایران باشد، امکان مراجعه به صرافی‌های معتبر و خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را از طریق آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی باید از درگاه معتبری مثل اوکی اکسچنج استفاده کرد. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و … است و افراد از طریق آن‌ امکان مشاهده قیمت رمزارز موردنظر خود را خواهند داشت. این درگاه بیشتر از 1 میلیون مشتری در سراسر کشور دارد.

بالغ بر 700 رمزارز در این درگاه وجود دارند که اطلاعات قیمتی، نمودارها و دیگر اطلاعات مرتبط با آن‌ها موجود است. افراد گذشته از وبسایت اوکی اکسچنج، از طریق اپلیکیشن این مجموعه نیز می‌توانند برای آگاهی از نمودارها، خرید و فروش و … اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز