ثبات نسبی قیمت بیت کوین در روز جاری/ قیمت روز بیت کوین 5 آذرماه

این روزها نرخ بیت کوین در ثبات نسبی به سر می‌برد و در روز جاری چندان نوسان قیمتی را تجربه نکرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 1 دلار کم شده و در محدوده 16 هزار و 567 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ رمزارز معروف در روز گذشته نیز نوسان چندانی را تجربه نکرد و در  میانه کانال 16 هزار دلاری باقی ماند. بازدهی قیمت بیت کوین از ابتدای ماه نوامبر تا زمان حاضر 20 درصد کاهش پیدا کرده است. برخی معتقدند این روزهای آرام بیت کوین چندان دوام نخواهد داشت و به زودی نوسانات آن آغاز خواهد شد. گروهی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که امکان کاهش قیمتی بیت کوین وجود دارد و ممکن است از مرز 16 هزار دلاری پایین برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت بیت کوین تا اواسط آبان ماه رشد خوبی داشت اما بعد از انتشار خبرهای ناشی از فروپاشی صرافی اف تی ایکس سقوط زیادی را تجربه کرد. به باور گروهی از فعالان و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال، گذشته از مسئله فروپاشی صرافی اف تی ایکس، بازار تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی نیز قرار دارد. این روزها تحلیلگران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال منتظر مراسم روز شکرگزاری هستند. در این خصوص مارک ماس، تحلیلگر کریپتوکارنسی، بیان کرده که روز شکرگزاری 2022 برای سرمایه گذاران بیت کوین یک مسابقه سخت خواهد بود. در صورتی که نرخ بیت کوین بتواند در روز شکرگزاری رشد تجربه کند، امکان افزایش قیمت بیشتر آن وجود خواهد داشت.

آریاک سفر

حداقل مبلغ معامله رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج چقدر است؟

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا دیگر رمزارزهای معروف بازار در شرایط قیمتی کنونی طرفداران خاص خود را دارد و برای این امر نیز باید به صرافی‌ها یا درگاه‌های معتبر مراجعه شود. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای معامله انواع رمزارزها محسوب می‌شود که نزدیک به چهار سال در این خصوص فعالیت دارد. این وبسایت با استفاده از ابزار و امکانات به روز، امنیت معاملات را برای کاربران خود فراهم کرده است.

افرادی که مایل به معامله رمزارزها هستند باید به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کرده و با کلیک روی ارز دیجیتال مورد نظر، خرید و فروش را انجام دهند. حداقل مبلغ خرید و فروش از این سایت معادل تقریبی 20 دلار به ریال ایران است. در صورتی که درخواست معاملاتی شما از مبلغ مذکور کمتر باشد به شما پیام اخطار نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز