قیمت روز بیت کوین 16 آذر 1401/ بیت کوین تا کانال 5 هزار دلاری سقوط می‌کند؟!

لست سکند

بیت کوین نتوانست کانال 17 هزار دلاری را حفظ کند و مجددا به مرز پایین قیمتی بازگشت. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 163 دلار کمتر شده و در محدوده 16 هزار و 810 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها از آغاز سال 2022 وضعیت خوبی را تجربه نکرد و این شرایط نامساعد تا زمان حاضر نیز ادامه پیدا کرده است. برخی از شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال به عنوان زمستان طولانی نام می‌برند. اما خبرگزاری رویتزر در آخرین گزارش خود وضعیت شکل گرفته را فراتر از یک زمستان طولانی تشبیه کرده و آن را حمام خون دانسته است. براساس این گزارش، بسیاری از سرمایه گذاران رمزارزی نسبت به وضعیت فعلی ناامید هستند و نسبت به آینده بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معتبر خوشبین نیستند. هم اکنون معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال از وضعیت ماه‌های گذشته این بخش کلافه شده‌اند و دیگر تحمل کاهش قیمت دوباره را ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این در حالی است که برخی از فعالان حوزه رمزارزها پیش بینی کرده‌اند احتمال ریزش قیمت بیت کوین تا پایین مرز 10 هزار دلاری وجود دارد. حتی ممکن است بیت کوین در این خصوص رکوردشکنی داشته باشد و به کانال 5 هزار دلاری برسد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.52 درصد بیشتر شد و به مرز 849.07 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی 24 ساعت قبل 4.46 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 35.87 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشترین سهم بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

نگاهی به خدمات اوکی اکسچنج

برخی با تحلیل‌ها و پیش بینی‌های مختلف، شرایط کنونی را برای خرید فروش رمزارزها مناسب می‌دانند. به همین دلیل برای معامله انواع رمزارز به بستر مناسب آن روی می‌آورند. اوکی اکسچنج درگاه مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و … است که بیشتر از 4 سال در این بازار حضور دارد. افراد با مراجعه به این درگاه، در صورت ثبت نام در آن، امکان معامله بیشتر از 700 نوع ارز دیجیتال را خواهند داشت.

این درگاه به دلیل داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر و پشتیبانی تیکت و تلفن مورد توجه کاربران قرار گرفته و به همین دلیل توانسته بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر کشور را به خود جذب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز