قیمت روز بیت کوین 19 آذر 1401/ بازگشت پادشاه رمزارزها

لست سکند

وضعیت بازار کریپتو کاملا نامعلوم است و مدام قیمت ارزهای دیجیتال معتبر بازار تغییر می‌کند. قیمت بیت کوین هم دستخوش این ابهامات است و امروز نسبت به روز قبل 23 دلار بیشتر شده و در محدوده 17 هزار و 167 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین تا اواخر هفته گذشته در کانال 16 هزار دلاری نوسان داشت، اما آخرین روز هفته به کانال 17 هزار دلاری رسید و بار دیگر باعث امیدواری برخی معامله گران شد. به نظر بازگشایی وال استریت و ورود نقدینگی جدید به بازار رمزارزها سبب شده تا نرخ بیت کوین به بالای محدوده 17 هزار دلاری برسد. در صورتی که قیمت بیت کوین در این کانال قیمتی ثابت شود و بتواند مرز 17 هزار و 200 دلاری پشت سر بگذارد، امکان پیشروی آن به کانال‌های بالاتر قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. برخی از معامله گران بر این باورند، در صورتی که قیمت بیت کوین در کانال 17 هزار دلاری تثبیت شود، مسیر برای پیشروی آن تا محدوده 19 هزار دلاری هموار خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این خصوص کردیبل کریپتو، معامله گر مشهور بازار رمزارزها، بیان کرده که حرکت قیمتی بیت کوین به سمت مرزهای 18 هزار تا 19 هزار دلاری ادامه خواهد داشت. همچنین مایکل ون د پوپ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت معاملاتی ایت، معتقد است جهش شب قبل نرخ بیت کوین مانند بریک اوت آخر ماه نوامبر بود و به نظر وی تا زمانی که این رمزارز بتواند کانال 17 هزار دلاری را حفظ کند، تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

کسب اطلاعات به روز رمزارزها از اوکی اکسچنج

برخی از معامله گران که به هر دلیلی در شرایط کنونی امکان معامله رمزارزها را دارند، برای این کار درگاهی مناسب را انتخاب می‌کند. خرید و فروش بیت کوین ، دوج کوین، اتریوم، بایننس و … در ایران از طریق وبسایتی مانند اوکی اکسچنج اتفاق می‌افتد. این سایت همواره اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال را به‌روزرسانی می‌کند و آخرین تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال مختلف بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ضمنا وبلاگ این مجموعه حاوی اطلاعاتی درباره رمزارزهای مختلف بازار است تا مشتریان با اطلاعات کامل‌تری نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنند یا لااقل اطلاعات مناسبی را در این خصوص به دست آورند و در این باره به روزرسانی شود. در صورتی که کاربران خواهان اطلاعات بیشتری درباره رمزارزها باشند، می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز