قیمت روز بیت کوین 22 آذر 1401/ سرگیجه رمزارز معروف!

بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 134 دلار افزایش قیمت پیدا کرد و به مرز 17 هزار و 197 دلاری رسید. قیمت بیت کوین روز گذشته به کانال 16 هزار دلاری برگشت خورد، اما امروز توانست این کاهش قیمتی را جبران کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها بر این باورند که بیت کوین همچنان نوسان قیمت خواهد داشت. در حال حاضر سرمایه گذاران این بازار پرریسک و مخاطره منتظر گزارش‌های جدید فدرال رزرو هستند. امروز شاخص تورم آمریکا اعلام خواهد شد و فردا نیز فدرال رزرو نرخ بهره را اعلام خواهد کرد. هر دو مسئله روی قیمت رمزارزها و بازار کریپتو موثر خواهند بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

داده‌های تورم تولیدکننده آمریکا در روز جمعه منتشر شد که این شاخص اندکی بیشتر از میزان انتظارات بود. در صورتی که دیگر داده‌های اقتصادی آمریکا با این داده همراه باشد، فدرال رزرو نرخ بهره را اندکی بالا خواهد برد و تبعات این موضوع روی بازار رمزارزها منعکس خواهد شد. بنابراین به نظر برخی کارشناسان و فعالان، نرخ بهره آمریکا در پایان سال 2022 نیز صعودی خواهد بود. اما برخی بر این باورند، نرخ بهره در سال 2023 به مقدار قابل توجهی کم می‌شود و بار دیگر بازارهای پرریسک رونق پیدا خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.83 درصد بالاتر خواهد رفت و به مرز 848.03 میلیارد دلار خواهد رسید. هم اکنون بیت کوین بیشترین حجم بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم پیشتاز بازار رمزارزها است.

کسب اطلاعات لازم از رمزارزها در اوکی اکسچنج

اشخاصی که قصد ورود به بازار رمزارزها را دارند و برای انتقال سرمایه خود به این بازار آماده هستند، نیازمند کسب اطلاعات کافی در این حوزه خواهند بود. کسب اطلاعات درست و به روز درباره بازار ارزهای دیجیتال حائز اهمیت است و اساسا پایه ورود به بازار کریپتو با این اطلاعات شکل خواهد گرفت. کاربران ایرانی به منظور داشتن اطلاعات کافی و قیمت به روزرسانی شده انواع ارزهای دیجیتال معتبر بازار می‌توانند به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند. این وبسایت انواع اطلاعات رمزارزی را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران علاوه بر کسب اطلاعات مختلف از بازار رمزارزها، امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و 697 رمزارز معتبر دیگر بازار را خواهند داشت. کاربران به منظور کسب اطلاعات بیشتر امکان برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه را نیز دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز