قیمت روز بیت کوین 26 آذر 1401/ ادامه رفت و برگشت نرخ رمزارز معروف

ژیوار

بیت کوین بعد از اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نزولی شد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 187 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 739 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سیتنا، اظهارات پاول باعث شد تا رمزارز معروف بازار در مسیر نزولی قرار بگیرد و فشار بر سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بیشتر شود. به نظر سخت گیری بانک مرکزی آمریکا برای کاهش تورم ادامه دارد و این موضوع روی بازار رمزارزها اثر منفی خواهد گذاشت. در صورت تداوم این شرایط احتمال کاهش بیشتر نرخ بیت کوین وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس داده‌های منتشر شده، تنها 36 درصد از دارندگان بیت کوین با قیمت‌های کنونی سود کسب کرده‌اند. 14 درصد از مشتریان این مجموعه از لحاظ سود در نقطه سر به سر قرار دارند و 51 درصد در ضرر به سر می‌برند. طبق همین داده‌ها، اکثر کسانی که سود کسب کرده‌اند، سرمایه گذارانی هستند که بالغ بر یک سال موجودی کیف پول خود را دارند. با این وجود، هنوز نهنگ‌های بیت کوین این بازار را ترک نکرده‌اند و در حال ذخیره بیشتر این رمزارز هستند. طبق آمار اخیر گلسنود، تعداد سرمایه گذاران بیت کوین که اخیرا به انباشت این ارز دیجیتال مشغول شده‌اند، در حال افزایش است.

دریان سفر امید

امروز حجم کل معاملات بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 5.53 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 802.16 میلیارد دلار رسید. حجم کل معاملات نیز طی 24 ساعت اخیر 49.69 درصد بالاتر رفت و در محدوده 50.01 میلیارد دلار قرار گرفت.

خرید و فروش بیت کوین از اوکی اکسچنج

افرادی که قصد  خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها را دارند، می‌توانند از طریق یک بستر مناسب به اوکی اکسچنج مراجعه کنند. متقاضیان معامله رمزارزها با ثبت نام در این سایت و تشکیل کیف پول امکان نگهداری رمزارزهای مختلف را دارند. افرادی که به داشتن کیف پول و نگهداری ارزهای دیجیتال مایل هستند، می‌توانند در سایت اوکی اکسچنج ثبت نام کرده و به راحتی خرید و فروش رمزارز داشته باشند. لازم به ذکر است که نگهداری بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال هزینه‌ای ندارد. در صورتی که فردی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به مشاوره داشته باشند، می‌توانند از مشاوران اوکی اکسچنج کمک بگیرند. کارشناسان و مشاوران این مجموعه در تمامی روزهای هفته به کاربران خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز