قیمت روز بیت کوین 23 آذر 1401/ آمار اقتصادی آمریکا رمزارز معروف را نجات داد!

بیت کوین در کانال 17 هزار دلاری در حال پیشروی است و امکان ورود به کانال 18 هزار دلاری را دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 62 دلار دیگر بالا رفته و در محدوده کانال 17 هزار و 812 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اعلام شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا باعث شد تا نرخ بیت کوین طی 24 ساعت گذشته رشد داشته باشد. گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا پایین‌تر از پیش بینی‌ها بود و این موضوع زمینه را برای رشد دوباره نرخ رمزارز معروف فراهم کرد. در حال حاضر سرمایه گذاران بازار رمزارزها اخبار مربوط به نرخ بهره را نیز دنبال می‌کنند. در صورتی که نرخ بهره هم پایین‌تر از مقدار پیش بینی شده باشد، احتمال تداوم صعود قیمت بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر این مسائل، فدرال رزرو بنا دارد امشب برنامه و چشم انداز اقتصادی آمریکا را برای سال میلادی آینده اعلام کند، این موضوع روی برنامه‌های سرمایه گذاران بازار رمزارزها و خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در آینده اثر خواهد گذاشت. براساس پیش بینی‌های قبلی بازار ارزهای دیجیتال، احتمالا فدرال رزرو نرخ بهره را 50 واحد بیشتر خواهد کرد. اگر نرخ بهره به این مقدار افزایش پیدا کند، قیمت بیت کوین نوسان خاصی نخواهد داشت. اما در صورتی که نرخ بهره بیشتر یا کمتر از این مقدار بالا برود، احتمال ریزش یا افزایش نرخ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 2.62 درصد بیشتر شد و به مرز 870.37 میلیارد دلاری رسید. حجم کل معاملات نیز طی یک شبانه روز گذشته 52 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 52.18 میلیارد دلاری قرار دارد.

اوکی اکسچنج و برخی از مزیت‌های آن

خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها در داخل کشور از طریق فضاهای مجازی یا با استفاده از وبسایت‌های معتبر امکان پذیر است. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر در زمینه معامله رمزارزها است که با تامین امنیت اطلاعات کاربران توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این درگاه مزیت‌های زیادی دارد که یکی از آن تیم پشتیبانی خوب است. گروه پشتیبانی اوکی اکسچنج در دو شیفت به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند و آن‌ها را در فرآیند معامله انواع ارزهای دیجیتال همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز