قیمت روز بیت کوین 7 دی 1401/ ماینرهای تگزاسی از کار دست کشیدند!

بیت کوین در این روزهای پایانی سال 2022 ثبات نسبی قیمتی را تجربه می‌کند و تغییر چندانی ندارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 20 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 679 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود ثبات نسبی قیمت بیت کوین و سکون این رمزارز در تعطیلات سال نو میلادی، استخراج کنندگان این رمزارز در تگزاس به طور داوطلبانه فعالیت‌های خود را محدود کردند. این اتفاق موجب شده تا هش ریت رمزارز مذکور 38 درصد کاهش پیدا کند. به نظر این اتفاق به مسئله قطعی برق و جان باختن برخی ساکنان آمریکا بازمی‌گردد. در واقع  استخراج کنندگان بیت کوین در تگزاس که بخش قابل توجهی از هش ریش این ایالت را به خود اختصاص داده‌اند، از استخراج بیشتر دست کشیدند تا ساکنان کشور آمریکا برق بیشتری برای گرم کردن منازل خود داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این خاموشی خودخواسته به هش ریت بیت کوین ضربه زده کرده است. هش ریت در بیست و پنجم دسامبر تا مرز 170 هرتز بر ثانیه کم شد. این اتفاق باعث شد تا جان استفانوپ، بنیانگذار فیوچر بیت، بیانیه‌ای منتشر کند که در آن به صورت صریح به کاهش هش ریت در اثر خاموش شدن همزمان تعدادی از معادن بسیار متمرکز تگزاس اشاره شده است. به نظر استفانوپ، این موضوع تمرکز بخش زیادی از صنعت استخراج را در دست یک گروه خاص نشان می‌دهد. به نظر این تحلیلگر، در صورتی که هش ریت به جای توزیع بین چند معدن عظیم استخراج، بین ماینرهای کوچک در سراسر جهان پخش می‌شد، این رویداد اتفاق نمی‌افتاد و وضعیت شبکه رو به بهبود می‌رفت.

راز آسمان پایتخت

معرفی یک سایت مناسب رمزارزی برای کاربران ایرانی

ثبات نسبی بازار رمزارزها و شرایط شکل گرفته باعث شده تا خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال برای گروهی مناسب باشد. در صورتی که در ایران زندگی می‌کنید و شرایط کنونی را برای معامله رمزارزهای مختلف مناسب می‌دانید، باید از طریق درگاه‌های معتبر برای این امر اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک سایت مناسب برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین و دیگر رمزارزها است که بیشتر از پنج سال در این بازار حضور دارد. مشتریان این سایت به صورت فوری احراز هویت شده و سپس امکان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را دارند. بالغ بر 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز