قیمت روز آهن 22 مهر 1402/ بهترین ورق گالوانیزه موجود در بازار کدام است؟

ورق گالوانیزه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ساختمان سازها و فعالان حوزه صنعت که برای فعالیت خود به ورق‌های فولادی ضدزنگ احتیاج دارند حتما ورق گالوانیزه را مورد استفاده قرار داده‌اند. این ورق به دلیل ترکیبات پایه‌ای که دارد در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم بوده و کیفیت مناسبی دارد. برندهای مختلفی به تولید این ورق می‌پردازند اما در داخل کشور ورق گالوانیزه کاشان بیشتر دیده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، ورق گالوانیزه کاشان یکی از ورق‌های معروف بازار است که بسیاری از فعالان حوزه صنعت و ساخت و ساز برای پیش بردن امور خود از آن استفاده می‌کنند. این مجموعه تلاش کرده تا ورق گالوانیزه را با متریال مناسب و باکیفیت تهیه و به دست مشتریان خود برساند. ورق گالوانیزه کاشان در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. معمولا ضخامت ورق‌های تولیدی این کارخانه از 0.3 میلی‌متر شروع شده و با توجه به نیاز و خواسته مشتریان افزایش پیدا می‌کند.

کدام نوع از ورق‌های گالوانیزه کاشان پرکاربردتر هستند؟

یکی از گریدهای پرکاربرد ورق گالوانیزه کاشان، ورق 0.5 یا 50 است که به صورت کیلویی در بازار فروخته می‌شود و به دلیل تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد قیمت آن اندکی بیشتر است.

دیگر ورق گالوانیزه پرکاربرد برند کاشان 60 یا 0.6 است که معمولا خریداران آن را در مقدار زیاد سفارش می‌دهند. این نوع ورق گالوانیزه به صورت برش خورده به مشتریان تحویل داده می‌شود و قیمت آن نیز تحت تاثیر عرضه و تقاضات نوسان دارد.

راز آسمان پایتخت

گذشته از مسئله عرضه و تقاضا، عوامل دیگری مانند عرض ورق، فرآیند گالوانیزاسیون آن و وزن و همچنین نرخ فولاد، سنگ آهن، هزینه حمل و نقل، اخبار سیاسی و اقتصادی موثر و … روی قیمت این قبیل محصولات موثر است.

افرادی که مایل به خرید ورق گالوانیزه کاشان هستند این امکان را دارند از طریق سایت آهن ملل از آخرین تغییرات قیمت روز آن آگاه شوند؛

https://ahanmelal.com/steel-sheet/galvanized-sheet-price/kashan-galvanized-sheet

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز