قیمت روز آهن آلات 5 شهریور 1401 / قیمت سپری و سایر آهن‌آلات در انتظار حل فرمول قیمت‌گذاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

روزهای ابتدایی شهریورماه با ثبات قیمت سپری و سایر آهن آلات می‌گذرد، معاملات محدود شده و به صورت توافقی انجام می‌شوند و بازار ارز هم در کانال دلار 29 هزار تومانی متوقف شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همین اخبار جسته گریخته از مذاکرات احیای برجام است که تاثیر خود را روی بازار گذشته و آن را دچار رکود کرده است. همچنین در رابطه با تعیین فرمول قیمتگذاری در بورس کالا نیز هنوز نظر واحدی ارائه نشده است و به عبارتی بین انجمن‌ها اختلاف نظر وجود دارد.

نوردکاران تعیین قیمت براساس قیمت‌های جهانی را پیشنهاد داده‌اند و تولیدکنندگان پیشنهادی خلاف این روش ارائه داده‌اند و عقیده دارند که قیمت‌های جهانی باید از بازار داخلی فولاد مجزا باشد.

در همین زمینه اباذر براری دبیر انجمن نوردکاران فولاد ایران اظهار کرد: قیمتگذاری محصولات فولادی در بازار داخلی به این صورت است که با افزایش نرخ جهانی سیاست تعیین قیمت در بازار داخل تغییر می‌کند و با کاهش نرخ جهانی هم سیاست مجزایی در پیش گرفته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

وی در ادامه افزود: در هر دو حالت باید سیاست‌ها طوری باشد که مردم متضرر نشوند.

این فعال صنعتی همچنین بیان کرد: در شرایط فعلی که قیمت‌های جهانی نزولی است و بازار داخلی نیز در رکود برجامی به سر می‌برد، تعیین فرمولی که به افزایش قیمت‌ها منجر شود به طوری که تنها یک بخش از زنجیره فولاد از این فرمول منتفع باشند به ضرر سایر بخش‌ها منتهی خواهد شد.

قیمت محصولات آهنی اعم از قیمت سپری و قیمت میلگرد، در این روزهایی که برجام در انتظار زنده شدن است، همچنان روند کاهشی را طی می‌کنند و گاهی دچار ثبات می‌شوند. در ادامه این مطلب، قیمت محصولات آهنی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز