قیمت تسمه تایم ام وی ام ایکس 55 و ایکس 33

تسمه تایم نقش بسیار مهمی در هماهنگی بین حرکت قطعات موتور خودرو  ایفا می‌کند، بنابراین برای تهیه آن بهتر است از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده شود تا میزان کارایی خودرو را بهبود ببخشد.

کاماپرس در این گزارش، قیمت تسمه تایم ام وی ام ایکس 55 و ایکس 33 را بررسی کرده است.

تسمه تایم در اتصال و هماهنگی قطعات موتور خودرو بدون برخورد آنها با همدیگر انجام وظیفه می‌کند. از طرف دیگر انتقال نیرو توسط حرکت تسمه تایم منجر به حرکت سایر قطعات موتور شده و به نوعی نیروی لازم برای حرکت در سیستم‌های دیگر خودرو را فراهم می‌کند. همچنین این قطعه با جلوگیری از برخورد سوپاپ و پیستون، کمک می‌کند تا این قطعات سالم بمانند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت ارز، بازار قطعات خودروهای خارجی بسیار متلاطم شده‌ است و سایت‌های فروش آنلاین قطعات برای هر قطعه نرخ‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت تسمه تایم ایکس 33 در محدوده قیمتی 400 تا 800 هزار تومان در بازار وجود دارد و تسمه تایم خودروی ایکس 55 هم در دامنه قیمتی 800 تا یک میلیون و 400 هزار تومان عرضه شده است. البته در برخی سایت‌ها قیمت‌های خارج از این دامنه وجود دارد، اما بیشتر سایت‌ها در این رنج قیمت تسمه تایم می‌فروشند.

ویژگی‌های خودرو «ام وی ام»

«ام وی ام» خودروی شاسی‌بلند چینی است که از چند سال پیش در ایران عرضه می‌شود. این خودرو دارای مدل‌های مختلفی است که هم به صورت دنده دستی ۵ سرعت و هم اتوماتیک تولید می‌شود.

خودروهای ام وی ام مدل ایکس دارای سیستم ترمز «ای بی اس»، گیربکس AT و CVT با پیشرانه 4 سیلندر و قدرت 139 اسب بخار هستند که شتابی 14 ثانیه‌ای ایجاد می‌کند.

در حال حاضر میزان عرضه خودروهای ام وی ام در ایران بالاست، به همین دلیل تقاضا برای خرید قطعات هم به نسبت بالاست. در شرایط کنونی قطعات غیراصلی و قاچاق این محصول هم در بازار زیاد است، هرچند وزارت صنعت حدود یک سالی است که اعلام کرده قطعات خودرو برای عرضه در بازار باید دارای شناسه یکتا باشند. لذا خریداران باید قطعه موردنظر خود را از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماشین نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت تسمه تایم ام وی ام ایکس 55 و ایکس 33

  1. کامران گفته:

    خواب دیدی خیر باشه، شما کجا خریدین، آدرس بدین، برادر من کیت تسمه تمام شش میلیون و دویست هزار تومان هست نوع شرکتی، و هشتصد هزار تومان هم هزینه تعویضش است

  2. حجت گفته:

    واقعا ۸۰۰ هزار تومان .فقط کرایه یدک کش هست که از درب منزل ماشین را ببره نمایندگی .متاسفانه بخاطر انحصاری شدن تعمیرات خودروهای چینی خصوصا اتوماتیک هیچ کدام از امداد خودروها تعمیرات انجام نمیدهند .در حال حاضر کیت کامل تایم ایکس ۳۳ .۴.۵ ملیون و اجرا تعویض هم در نمایندگی ۱.۸۰۰ هزار هست …..قیمت واقعی ۸۰۰ هست ولی کی .کجا.کو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز