قیمت بلیط هواپیما کیش 16 شهریور 1401 / پروازهای خارجی به اقتصاد کیش لطمه زد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شروع پاییز و زمستان، بسیاری از مردم بلیط هواپیما کیش را خریداری می‌کنند تا سفری در هوای خوب در یک جزیره تفریحی را تجربه کنند. اقتصاد این جزیره هم به همین حفظ مستمر پروازهای روزانه بستگی دارد. اما اکنون مسئولان خبر از رکود اقتصاد جزیره می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در اوایل دهه 70 هواپیمایی کیش‌ایر ایجاد شد تا یک هواپیمایی مستقل بتواند با ایجاد مسیرهای متنوع پروازی ارزان به جزیره کیش، زمینه تردد فراوان مسافران را در طول سال به این جزیره فراهم و اقتصاد آن را به چرخش درآورد. اما بانیان ایجاد این هواپیمایی تنها نگاهشان به سفرهای داخلی نبود بلکه نیم نگاهی نیز به ایفای نقشی بین المللی برای اقتصاد کیش و ایجاد فرصت‌های پروازی میان کیش با کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس و حتی دورتر را نیز در ذهن می‌پروراندند.

حالا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از درخواست اهالی کیش برای بازگشت کیش ایر به دامان مناطق آزاد خبر داده است.

خرید بلیط هواپیما کیش ؛ تنها راه پایدار حمل و نقل و توسعه ملی و بین المللی گردشگری

مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بخشی از سخنان خود در آئین افتتاح طرح های عمرانی در مناطق آزاد کشور اظهار داشت: جزیره کیش با چشم انداز توسعه گردشگری و تجاری از ۴ راه مواصلاتی با سایر نقاط به طور طبیعی از دو راه ریلی و خودرویی محروم است و با در نظر گرفتن محدودیت‌های حمل و نقل دریایی، تنها راه پایدار حمل و نقل و توسعه ملی و بین المللی گردشگری، همچنین تنها راه کاهش هزینه‌های سفر و حتی هدایت بحران‌های احتمالی از طریق مسیر هوایی صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

کشاورز در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۸، کیش ایر بدون آینده نگری، نگاه کارشناسی و بدون بررسی همه جوانب امر برای واگذاری در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفت و امروز ما و همه کیشوندان به صورت یکپارچه یک درخواست از مقام عالی ریاست جمهور داریم که شرکت کیش ایر را به دامان سازمان منطقه آزاد کیش برگردانید.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید ویژه معاون اول رئیس جمهور کشورمان مبنی بر این که کیش به عنوان جزیره نیازمند یک ایرلاین است، اظهار داشت: باید پاسخگوی خواسته‌های به حق مردم در خصوص افزایش پروازها به مقصد کیش باشیم.

مهدی کشاورز با بیان این که از راه زمینی و ریلی محروم هستیم و نباید این موضوع نادیده گرفته شود، خاطر نشان کرد: مذاکراتی با تمام ایرلاین‌ها برای افزایش پروازها به مقصد کیش داشتیم و این موضوع با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفته است.

در این میان، قیمت بلیط هواپیما کیش نیز شایسته توجه است. در ادامه قیمت پروازهای کیش قابل مشاهده‌اند؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز