قیمت بلیط هواپیما نجف در پاییز 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حضور ائمه شیعه در کشور عراق و البته در شهر نجف، باعث شده است که بلیط هواپیما نجف همواره بین شیعیان دارای طرفدار زیادی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در واقع، شهر نجف یکی از پر طرفدارترین مقاصد زیارتی برای مردم جهان به خصوص ایرانیان است. از این رو در ادامه به نکات مهم سفر با هواپیما به نجف از شهرهای ایران پرداخته می‌شود؛

چه فصلی از سال برای خرید بلیط هواپیما نجف مناسب است؟

نجف در کشوری گرم و بیابانی واقع شده است و آب و هوایی گرم دارد. یعنی تابستان‌هایی بسیار داغ و خشک و زمستان‌هایی سرد و طاقت‌فرسا. از این رو معمولا توصیه می‌شود بلیط هواپیما نجف در اوایل بهار و ایام نوروز یا در اوایل تابستان خریداری شود. نکته قابل توجه اما این است که از آنجا که بیشتر مسافران به قصد زیارت به نجف سفر می‌کنند، عموما ایام مناسبتی مذهبی نیز در خرید بلیط نجف تاثیرگذار است.

گفتنی است که نجف با تهران حدود یک ساعت و نیم، اختلاف زمانی دارد؛ یعنی تهران بطور دقیق یک ساعت و نیم از نجف عقب‌تر است. در نجف غالبا به زبان عربی و کردی صحبت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

اگر مسافران توسط تورها به نجف نمی‌روند، باید توجه داشته باشند که بلیط هواپیما نجف را از یک سایت معتبر به همرای ویزای مسافرتی معتبر تهیه کنند. گفتنی است که از  مدتی پیش، ویزای زمینی عراق لغو شد اما این لغو تنها منحصر به کاروان‌هایی است که زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت می‌کنند. پس در صورت خرید بلیط هواپیما نجف و سفر با تور هوایی، باید بسته به نوع ویزا مثل سیاحتی یا کاری، باید مدارک لازم به سفارت عراق تحویل داده شود. برای این‌ کار باید پاسپورتی که شش ماه از مدت اعتبار آن مانده باشد را به همراه کارت واکسن کرونا و عکس سه در چهار به سفارت برد. البته اگر سفر در قالب یک کاروان زیارتی یا تور گردشگری باشد، مدیران تورها یا کاروان‌ها ویزاها را دریافت می‌کنند.

قیمت بلیط هواپیما نجف

قیمت بلیط هواپیما از تهران به نجف با هواپیمایی آتا، یک میلیون و 930 هزار تومان است. این مسیر با هواپیمایی زاگرس دو میلیون و 980 هزار تومان است. همچنین می‌توان با سه میلیون و 530 هزار تومان از مشهد بلیط هواپیما نجف را خریداری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز