فچ ای آی، کاردانو و پولیکس رشد قیمت دو برابری پیدا کردند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت فچ ای آی حرکت صعودی قدرتمندی را شروع کرد و احتمالا از متحرک نمایی 50 روزه دور شود و رشد جدیدی را تجربه کند. کاردانو نیز قابلیت رشد قابل توجه و قرارگیری در یک مدار را دارد. پولیکس نیز احتمالا افزایش زیادی داشته باشد و به مرز قیمتی جدیدی برسد.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار ارزهای دیجیتال رونق دارد و حتی رمزارزهای جدید و تازه نفسی مانند فچ ای آی و پولیکس و همچنین رمزارزهای باسابقه‌تر مانند کاردانو صعود خوبی را تجربه کرده‌اند. در ادامه وضعیت هر یک از رمزارزهای مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

*وضعیت رمزارز فچ ای آی

فچ ای آی یک آلت کوین مناسب است که در نمودار هفتگی توانسته مرزشکنی داشته باشد. صعود فچ در نمودار هفتگی باعث امیدواری نسبت به آینده قیمتی این رمزارز شده است. در حال حاضر این رمزارز در تلاش برای کسب مرز 0.7 دلار است و احتمالا به زودی آن را به دست خواهد آورد. فروشندگان پس از طیف وسیعی از سطوح مقاومت، در چند مورد گذشته موقعیت دفاعی پیدا کردند. در نتیجه به نظر صعود این رمزارز ادامه خواهد داشت و شاید این ارز دیجیتال تا مرز 1.17 دلاری پیشروی داشته باشد.

رمزارز-کاماپرس

*وضعیت رمزارز پولیکس

پولیکس نیز وضعیت خوبی دارد و توانسته از نوسانات قیمتی ناشی از بازار گاوی در فضای گسترده‌تر وب 3 بهره ببرد. هم اکنون پیش فروس این رمزارز به نقطه عطف بزرگی رسیده است. این رمزارز به دلیل داشتن ویژگی‌های به خصوصی اعم از هزینه‌های کمتر، سطح امنیت و حریم خصوصی بالاتر بسیار مورد توجه بوده و به همین دلیل معاملات آن رونق دارد. تاکنون پیش فروش این رمزارز تا مرحله ششم پیش رفته و اکنون با قیمت 0.08 دلاری معامله می‌شود. در زمان عرضه تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که قیمت تا 100 برابر بیشتر شود.

راز آسمان پایتخت

ارز پولیکس-کاماپرس

*وضعیت رمزارز کاردانو

کاردانو نیز در موقعیت خوبی قرار گرفته و اکنون توانسته در نقطه بالای توقف ضرر 0.5 دلاری قرار بگیرد. این شکست قیمتی سبب شده تا فرد بتواند اهداف قیمتی بالاتر را پس بگیرد. بازیابی موفقیت آمیز خط حمایت باعث شده تا این ارز دوباره در مرز صعودی حرکت کرده و رشد خوبی را تجربه کند. نمودار هفتگی این رمزارز نشانگر رشد آن از مرز 0.51 دلار به 0.61 دلار است.

کاردانو-کاماپرس

منبع: https://blog.sarafi.io/fetch-ai-cardano-pullix-growth/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز