فروش ارزان بلیت پرواز اربعین در تاریخ مشخص

طبق گفته مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی هما زائران می‌توانند از 20 تا 31 شهریور بلیت پرواز اربعین به مقصد نجف را با نرخ 6 میلیون تومان خریداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زائران اربعین می‌توانند فقط از 20 تا 31 شهریورماه بلیت هوایی به مقصد نجف را با نرخ 6 میلیون تومان خریداری کنند؛ قبل و بعد از تاریخ‌های اعلامی قیمت‌ها به شیوه قبل خواهد بود.

هر کد ملی یک بلیت هواپیما

حسام قربانعلی نرخ 6 میلیون تومانی بلیت هواپیما در تاریخ‌های مشخص شده را تکلیفی دانست که وزارت راه و شهرسازی و رییس هواپیمایی کشوری به آن‌ها محول کرده است.

قربانعلی افزود: طی  11 روز گفته شده به ازای هرکدملی فقط یکبار بلیت به مقصد نجف صادر خواهد شد و شرکت‌های هواپیمایی نمی‌توانند حتی یک ریال قیمت بلیت را افزایش دهند.

راز آسمان پایتخت

ممنوعیت پروازهای چارتری

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور پیش از این اعلام کرد خرید و فروش پروازهای چارتری در ایام اربعین کاملا ممنوع است و فروش از طریق سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی مجاز انجام خواهد شد.

میراکبر رضوی همچنین به ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی به موقع مسافران و حضور نماینده تام‌الاختیار در فرودگاه نجف اشاره  و به برقراری تعادل میان پروازهای داخلی و پروازهای اربعین تاکید کرده است.

رضوی همچنین اعلام کرده شرکت‌های هواپیمایی وظیفه دارند برنامه شهریورماه را بر اساس محدودیت‌ها و ظرفیت‌های موجود تنظیم کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز