عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته در گیلان با ماشین های کلاسیک

اجاره ماشین کلاسیک در گیلان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی برای زوج­ها اهمیت زیادی پیدا کرده و افراد زیادی برای این منظور به شهرهای شمالی سفر می‌کنند . گیلان یکی از مقصدهای عروس‌ها و دامادها برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته است . زوج­ها برای زیباترین شدن عکس‌های فرمالیته خود امکان اجاره ماشین کلاسیک در گیلان را دارند .

به گزارش کاماپرس ، منطقه سرسبز گیلان با طبیعت چشم نواز و آب و هوای دل انگیز خود برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است و عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته در این منطقه خاطره خوبی را برای زوج‌ها به جا خواهد گذاشت. افرادی که مایل به داشتن فیلم فرمالیته بهتر در مناطق سرسبز گیلان هستند، می‌توانند نسبت به اجاره ماشین کلاسیک در گیلان اقدام و زیبایی عکس‌ها و فیلم‌های خود را دوچندان کنند.

در این گزارش تعدادی از مناطق جذاب و مناسب گیلان برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته معرفی شده است.

دریاچه سقالکسار

عروس‌ها و دامادها به منظور داشتن فیلم فرمالیته جالب می­توانند به دریاچه سقالسکار در استان گیلان مراجعه کنند . این دریاچه در 15 کیلومتری رشت واقع شده و یک لوکیشن ناب برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته محسوب می‌شود. آب زلال و تمیز و بکر بودن این دریاچه باعث شده که زیبایی آن دو چندان شود و فضای مناسبی برای عروس‌ها و دامادها ایجاد کند. این منطقه در تمام فصول سال جذابیت ویژه‌ای دارد.

جنگل‌های هیرکانی

یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های شمال کشور، جنگل‌های هیرکانی است که بخشی از آن در استان گیلان قرار دارد. این جنگل قدمتی دیرینه دارد و برخی می‌گویند که تاریخچه آن به 40 میلیون سال پیش برمی‌گردد. قدم زدن در چنین طبیعت و فضای سرسبزی و ثبت عکس‌ها و فیلم‌های قبل از عروسی در چنین مناطقی حتما خاطره انگیز و جالب خواهد بود. این جنگل بهترین فضا برای فیلمبرداری و عکاسی هلی شات  بوده و کلیپ‌های گرفته شده در این فضا نیز بسیار جذاب خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اجاره ماشین کلاسیک در گیلان-کاماپرس

پارک جنگلی گیسوم

یکی دیگر از پارک‌های زیبا برای عکاسی فرمالیته، پارک جنگلی گیسوم است که در 90 کیلومتری رشت به آستارا و 16 کیلومتری شهر تالش قرار گرفته و 80 هکتار وسعت دارد. عروس‌ها و دامادهایی که پارک جنگلی گیسوم را برای فرمالیته خود انتخاب می‌کنند، به راحتی امکان رفتن به دریا و جنگل را دارند. یک جاده مستقیم از میان این پارک عبور کرده که منظره رویایی را رقم زده و عکاسی و فیلمبرداری در آن بسیار جذاب است. در دو سمت جاده‌ مذکور، درختان زیبا و سر به فلک کشیده‌ای قرار دارد که بسیار جالب توجه بوده و عکس‌ها و فیلم‌ها را رویایی‌تر می‌کند.

اجاره ماشین کلاسیک در گیلان-کاماپرس

چگونه می‌­توان برای اجاره ماشین کلاسیک در گیلان اقدام کرد؟

عکاسی و فیلمبرداری در لوکشین‌های جذاب با اجاره ماشین کلاسیک در گیلان بسیار جالب توجه خواهد بود. افرادی که تمایل دارند عکاسی فرمالیته خود را با ماشین‌های جذاب کلاسیک در چنین لوکیشن‌هایی انجام دهند، کافی است به وبسایت “ماشین قدیمی” مراجعه کنند.

این مجموعه با 20 سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه اجاره ماشین، میزبان بیشتر از هزار عروس و داماد در مناطق مختلف، اعم از تهران، مازندران و گیلان بوده است. عروس‌ها و دامادهای متقاضی ماشین‌های کلاسیک از برند کادیلاک، جگوار، شورلت، و فولکس طی چند دقیقه امکان رزرو این محصولات را از درگاه ماشین قدیمی دارند.

این مجموعه، گذشته از امکان رزرو انواع ماشین کلاسیک و حتی موتورهای وسپا قدیمی، گل آرایی اتومبیل‌ها را با یک تیم تخصصی انجام می‌دهد. گل آرایی ماشین‌های کلاسیک مانند ماشین‌های امروزی نیست و باید به صورت تخصصی انجام شود تا با مدل این نوع اتومبیل‌ها همخوانی داشته باشد و جلوه خاصی به عکس‌ها و فیلم‌های عروس و داماد بدهد. در یک کلام می‌توان گفت که عروس‌ها و دامادها چه برای عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته و چه برای مراسم عروسی نباید به هیچ عنوان نگران اتومبیل باشند، زیرا مجموعه ماشین قدیمی صفر تا صد کارهای مربوط به ماشین عروسی را انجام می‌دهد.

زوج­‌ها به منظور کرایه ماشین عروس مورد نظر خود کافی است به وبسایت ماشین قدیمی به آدرس www.mashinghadimi.com مراجعه کرده یا به صورت حضوری به مراکز این مجموعه سر بزنند و به راحتی کار رزرو ماشین مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین متقاضیان امکان برقراری ارتباط با مسئولان ماشین قدیمی را از طریق صفحات اینستاگرام یا واتساپ این مجموعه دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز