عرضه اولیه فردا صبح فرابورس بازدهی 221 درصدی خود را به رخ کشید

لست سکند

شرکت سرمایه گذاری پویا که فردا  14 درصد از سهام آن با نماد وپویا در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود، در سال مالی منتهی به 30 بهمن سال قبل 221 درصد بازدهی داشته است.

به گزارش کاماپرس، نشست معرفی شرکت سرمایه گذاری پویا که قرار است فردا چهارشنبه 4 تیرماه در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شود، برگزار شد. این عرضه اولیه از ساعت 7 و نیم تا 11 فردا انجام خواهد شد.

در این نشست امیر حسن سلامی مدیرعامل شرکت موضوع فعالیت اصلی «وپویا» را سرمایه‌گذاری در سهام، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا ‏سایر اوراق بهادار دارای حق رأی شرکت‌ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

سلامی ، سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰ درصدی در سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری ۵ درصدی در سکه‌ها و صندوق‌های طلا و همچنین سرمایه‌گذاری ۵ تا ۱۰ درصدی در دارایی‌های با درآمد ثابت و سپرده‌های بانکی را استراتژی شرکت وپویا در سرمایه‌گذاری‌های خود عنوان کرد.

افزایش سرمایه وپویا از 200 به 400 میلیارد تومان

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری پویا در ادامه گزارشی از میزان بازده سرمایه‌گذاری‌های بورسی این شرکت در سال گذشته و امسال ارائه کرد و گفت: بازده پرتفو بورسی وپویا در سال مالی منتهی به 30 بهمن‌ماه 98 بالغ بر 221 درصد و این بازدهی در دوره چهارماهه منتهی به ۳۱ خردادماه 99 بیش از ۱۴۷ درصد بوده است.

مدیرعامل وپویا در مورد برآورد خالص ارزش دارایی‌های این شرکت اظهار کرد: دارایی‌های ثابت مشهود سرمایه‌گذاری پویا 11 میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت 639 میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت آن 1614 میلیارد تومان است که این سه مورد، جمع دارایی‌های شرکت را به 2300 میلیارد تومان می‌رساند و با کسر بدهی 8 میلیارد تومانی، خالص ارزش دارایی‌ها (NAV) به 2290 میلیارد تومان رسیده است.

وی همچنین از تصویب افزایش سرمایه این شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده آن در 27 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: سرمایه ‌شرکت سرمایه‌گذاری پویا در اردیبهشت‌ماه ۹۹ از ۲۰۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان افرایش پیدا کرده است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سرمایه گذاری پویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه فردا صبح فرابورس بازدهی 221 درصدی خود را به رخ کشید

  1. صادقی گفته:

    بنظرتون طبیعیه که سود شرکت ظرف ۳ ماه این همه افت کنه واز۲۲۱ به ۱۴۷ برسه ؟ فکرمیکنید میشه بهشون اعتمادکرد؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز